Ik wil graag naar jullie ervaringen vragen. In ronde 22 ben ik zwanger geweest, helaas toen een vmk gehad. Ik testte bij die zwangerschap op 10 dpo positief. Is het dan zo dat je bij een volgende zwangerschap ook al op 10 dpo positief zou moeten kunnen testen of kan het ook zomaar pas later zijn en dat je op 10 dpo nog een negatieve test hebt? Ik lees hier weleens verhalen van vrouwen die pas op of zelfs na hun NOD positief testen. Dus vroeg me af of ook dat per zwangerschap kan verschillen.
Ja dat verschilt per zwangerschap dit omdat je dagen en dus je eisprong later of eerder is in de maand
Yup dat kan elle keer weer verschillen aangezien de innesteling niet standaard op dezelfde dpo dag gebeurd en je niet altijd in hetzelfde tempo hcg aanmaakt.
Hm ok bedankt voor jullie reacties. Ik ben namelijk dmv ovu testjes wel altijd zeker van mijn eisprong en had de hoop voor deze ronde al opgegeven ( vandaag 11 dpo). Maar als ik het dus goed begrijp ben je pas echt zeker dat het niet zo is als je menstruatie doorbreekt.
Elke zwangerschap is anders. Ik testte bij mijn zoon heel vroeg duidelijk en dit keer had ik 12dpo een enorme tuurtest. Ook zat er een flink verschil in hcg. Bij mijn zoon 17dpo 561 en deze zwangerschap 16dpo 90 Ik weet termijn exact omdat wij zwanger zijn dmv icsi. Late innesteling waarschijnlijk.
De 22ste ging ik van een negatieve test in de ochtend naar een knaltest in de avond. Avond/nacht flinke ovulatiepijn gehad dat was de volgende middag weg. ( had toen nachtdienst en slaap dan van ochtend tot middag).
Ja als ik nareken idd wel dacht zelf al op 11 dpo te zitten. Heb gisterenavond een hele pijnlijke steek/kramp gehad in mijn rechterlies/onderbuik. Misschien was dat wel een innesteling
Ja hè, ik heb ook lang gedacht dat het niet goed zou gaan. Ook nav eerdere negatieve ervaringen met een laag hcg. Maar ze zit nog steeds in mijn buik
Ik heb bij mijn laatste twee zwangerschappen idd bij allebei op 10 dpo positief getest maar dit zal toeval zijn
Ja en dat wachten is frustrerend. Weet er helaas alles van (op zoontje 7 jaar gewacht). Ik hoop het voor je, en duim heel hard voor je! Je eigen wonderverhaal.
Verschilt volgend mij idd per zwangerschap, al moet ik wel zeggen dat ik bij al mijn zwangerschappen bij precies 4 weken zwangerschap op de clearblue digi met indicator een uitslag had met 2-3. En altijd nog voor nod positief getest. Wie weet heb je idd de innesteling gevoeld, ik voelde dit keer rond 8/9 dpo ook één hele scherpe steek ter hoogte van mijn schaambot. Spannend, ik duim voor je!