hoi allemaal ik heb deze maand mijn eerste iui gehad afgelopen zondag de insiminatie en ik heb altijd wel bij mijn eisprong krampen en dat ik dan wel makelijker poep ook bij mijn eerste dag van mijn menstuatie poep ik makkelijker alleen ik poep nu wel zo'n 5 keer per dag niet kleine beetjes of dunne { wat een onderwerp} zelf nu na mijn eisprong hou ik dat en ongie moet ik nog niet worden herken iemand dit en ik hou ook die eisprong krampen gr daisy
hahaha... Nee, ik herken het niet. Wat ik me wel kan herinneren van IUI, is de lichte krampen in mijn buik.
Ik weet niet of je hormonen slikt of spuit sinds kort miss dat het een bijwerking is. Anders heb ik geen idee wat het kan zijn.
Ik weet niet of je ongeveer tegelijkertijd met spuiten die diaree hebt anders zou het er toch iets mee te maken kunnen hebben.
Ik herken het ook niet. Wel dat ik tijdens de menstruatie beter naar de wc kan, maar niet dat ik dan 5x moet. Misschien is het toch een beetje spanning, die zich op deze manier uit. Succes met de IUI meis. Groetjes, Elvira
hoi hoi, ik heb zelf 6 IUI gehad en 2 IVF en ik herinner me inderdaad krampen in mijn buik waardoor ik wat vaker naar de wc moest. Dat kan door de pregnyl komen. In ieder geval heeeeeel veel succes.....want dat wachten duurt het langst.
Na, ik herken het helemaal niet! Vind het wel tof dat je het hier gewoon vraagt hoor, moet kunnen toch! Na 7x ICSI herken ik het ook niet. Anders gewoon ff aan je arts vragen! Elmo
als ik gespannen ben slaat het meteen op mijn darmen en heb ik gelijk diarree. misschien is het voor jou ook nu zo spannend, en dat het er zo (letterlijk en figuurlijk) uitkomt. de eisprong krampen herken ik ook van de IUI. de dag van de inseminatie kan je inderdaad nog kramp voelen in je onderbuik (je baarmoeder krijgt toch heel wat zwemmers te verwelkomen opeens). maar als je er een paar dagen erna nog steeds last hebt van je buik, zou ik je aanraden even de gynaecoloog te bellen. voel je je ook koortsig?
nee ik voel me niet koortsig het zullen wel spanningen zijn dan want natuurlijk kom ik bijna om van de zenuwen ik wacht even tot de langens komt liever niet natuurlijk maar ik liever even van het ergste uit hopen dat het dan wat rustiger word
Hallo, Ik heb het ook niet zo erg, maar ik herken wel die buikkrampen rondom de eisprong. Misschien een combi van spanning en hormonen? Sterkte! HOpelijk is het gauw over!