Baby onrustig Friso comfort 1

Discussion in 'Flesvoeding' started by Isis26, Jan 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Gister begonnen met Friso comfort. Het spugen is in 1 keer over maar hij is nu voor mijn gevoel wel onrustiger en slaapt hu moeilijker alleen en drinkt onrustiger zijn flesjes. Zijn dit de darmkrampjes? Hij is stil als hij bij ons ligt.

Moet hij gewoon wennen aan de voeding?

2. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    #2 kimv, Jan 4, 2011
    Last edited: Jan 4, 2011
    Je kleintje moet echt wennen mij is verteld dat je het minimaal een week moet gebruiken om te zeggen of het werkt ja of nee.
    Doe je het op de goede manier klaarmaken ;);). Want anders werkt het niet optimaal
    De voeding is wat dikker dus daar moet ie ook aan wennen.

groetjes kim

ps wat is de reden dat je bent overgestapt en wat gebruikte je hiervoor

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hij spuugde enorm en Jbpm werkte niet. Hiervoor had ik Friso HA

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Oow hij is nu enorm aan het huilen, gister ook om deze tijd.... Huiluurtje???? Hij krijst echt en is dan even stil en begint dan weer. Overdag is hij wel rustig trouwens.

Ben zo bang voor KMA maar dan moet hij denk ik steeds de hele dag huilen? Waarom maken ze gewoon niet HA voeding voor spugende babies

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder

Onze meid is 2 weken ouder maar krijst ook bijna elke dag van 22.00 - 24.00 uur. Is idd rond die leeftijd begonnen. Met tussenpozen maar overwegend huilen waarbij niets helpt. Huiluurtjes dus bij ons! Frustrerend, maar als je alles gehad hebt ( Honger, vieze broek, pijn? ) leg je er dan maar bij neer en probeer t zo goed mogelijk op te vangen... Ik ga met de op bed liggen, leg ze regelmatig even naast me neer maar pak ze ook vaak even bij me om te troosten. Speen erin als ze rustig is, zorgen dat ze niet te warm word door 't huilen ( truitje uit of dekentje af ) en na het huilen krijgt ze de fles en gaan we slapen. De fles tijdens 't huilen werkt niet, daarna huilt ze nl door dus fles als rustgever en dan lekker slapen. Succes, ik vind het pittig die huiluren 's avonds!

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    ik ben ook sinds gister overgestapt op friso comfort 1 voor het spuugen en ik merk dat haar darmpjes meer aan het werk zijn waardoor ze wat onrustiger is maar ze poept opeens wel een stuk beter.
    dus het zal wel het wennen aan de voeding zijn.. ze spuugd in ieder geval niet meer en drinkt veel rustiger haar flesjes leeg.. ze heeft nogal een zuigkracht omdat ze de eerste 2 weken borstvoeding heeft gehad waardoor de standaard voeding veel te snel ging en ze zich steeds verslikte.

en een huiluurtje is goed mogelijk hoor.
    Loys heeft het (nog) niet maar Kian begon er op deze leeftijd ook mee en krijgste elke avond van 20:00 tot 23:00 en kreeg daarna een flesje en was vertrokken.
    ze zeggen dat de kleintjes dan hun prikkels verwerken die ze de dag hebben opgedaan.

Share This Page