Ik vind ze beide toch echt positief. En idd omdat de andere al opgedroogd is zou ik straks weer kijken als je thuiskomt. Is hij vast donkerder.
Nou ik denk dat je die morgen ook al wel kunt doen hoor!! Als je een knalstreep hebt, heb je je antwoord ook dan al
Nou, ik wat meer geruster nu Heb nog even een foto gemaakt. Die van vandaag is wel duidelijker toch? Bekijk bijlage 396374
Heb ik dan niet dezelfde hoeveelheid als vandaag? Want er zit dan maar 24u tussen ongeveer... Daar ben ik dus een beetje bang voor, wil zo graag een kaller zien
Elk 24 uur wordt de waarde met 50% meer morgen zal die nog duidelijker zijn denk zeker wel genoeg voor een cb test haha
Pfftt... Net weer een test gedaan, 5 min zijn om en zie echt een heeel vaag streepje Nu maar weer wachten tot hij gedroogd is en kijken wat het resultaat dan is... Kan je niet ergens een klacht over die testen indienen? Ze waren 3 jaar geleden toch echt veel beter?!
Zo ziet mn rijtje er nu uit. Zal straks nog even een foto maken als hij droog is. Bekijk bijlage 396465