Maar ik zou 4w en 5d zijn dan, dan moet ik toch wel een duidelijker streepje hebben? Zucht.... Durf ook de CB niet te doen nu
Ik vond die kv testen ook niet goed, het duurde een eeuwigheid voordat het streepje eens duidelijk was. Heb daarna met de casette van sensitest nog getest en die waren veel duidelijker en lieten het streepje sneller zien.
Als ik eerlijk ben heb ik het idee dat de duidelijkheid van de testen afnemen. Bij mij is dit nooit een goed teken gehad, of was je urine erg helder?
Misschien moet je eens in de middag testen of later op de ochtend ik test zelf in de middag beter dan als ik meteen in de ochtend een test zou doen
Ik zou een cb digitaal halen , als je KV test positief is dan krijg je vast ook wel een positieve cb test.
Die testen vind ik slecht, ik heb er nog 1 en daar test ik morgen mee, maar nooit meer haal ik deze. Action testen geven sneller een duidelijk resultaat!
Bij mijn dochter had ik 's woensdags mij NOD en die vrijdag erna voor het eerst getest en toen gelijk een duidelijke streep! Dat was dus 2 dagen na NOD, zelfde als vandaag eigenlijk...
Even wachten tot hij duidelijk opgedroogd is... Ik vind KV ook geen goede testen meer 3 jaar geleden waren ze veel fijner.
Ik heb een CB digital met indicatie gehaald. Ik twijfel of ik deze vadaag nog ga doen of gewoon morgenochtend?
zou morgen pas de digitale doen, maar je hcg verdubbeld per 48 uur he dus als die van vandaag hetzelfde is als gisteren is dat niet raar. Maar ik zou stoppen met testen tenzij je in het verleden veel miskramen hebt gehad dan snap ik dat je wilt weten waar je aan toe bent, maar je bent nu gewoon super zwanger hoor. En elke zwangerschap is anders. Ik ken ze die pas met 7 weken positief testen en eerder gewoon omo wit
Nou, ik heb zelf gelukkig nog nooit een miskraam gehad en was van mijn dochter zwanger in de 3e ronde, maar bij mijn moeder is het 6 keer fout gegaan, ook nog bij 20 weken, dus daarom vind ik het een beetje eng...