Ik zeg nu doen ik had in de ochtend 1 gedaan die gaf aan niet zwanger en later in de middag nog 1 gedaan en toen stond er wel ineens zwanger
Je moet ook niet teveel blindvaren op de duidelijkheid van het streepje hoor! Ik heb ooit van k2v5 twee testen gedaan met exact dezelfde urine (geloofde de eerste test niet) en er was een enorm verschil in duidelijkheid van de teststreep.... Het verschilt echt per testje een beetje hoe hij uitpakt. De ene kleurt meer dan de ander, dus als je een keer een wat lichter testje hebt zegt dat niet zoveel.
Loesje86: Wat leuk! Dan zijn we omstreeks de zelfde tijd uitgerekend! ... Lekker gevoel he? En die spanning van dat zandlopertje... Geniet ervan
Loesje van harte gefeliciteerd!!! Wat was het spannend om te lezen hihihi en nu genieten he meid, je bent overduidelijk zwanger!!!
Haha, dank je! ( en de rest natuurlijk ook) Was zeker spannend! Maar het zijn dus gewoon stomme testen, hihi Heb nu nog 1 kv2v5 liggen en die doe ik denk volgende week een keer, kijken wat de streep dan doet