Ik ben nu bijna drie weken ongesteld Begin maart heb ik een miskraam gehad. Heb daarna bijna een maand gevloeid. Toen twee weken niks en daarna ben ik op 17 april ongesteld geworden. Tot op heden verlies ik nog steeds bloed. Het is de laatste paar dagen wel minder geworden maar als ik naar de wc ben geweest en ik maak het schoon zoals vandaag dan zit er echt nog (sorry voor de details) rood bloed, beetje slijmerig op het wc papier. Ik heb tussen de 10 en 16 e dag van mijn ongesteldheid OV testen gedaan en na mijn idee gaf een enkele toch wel positief aan. Dus ik dacht ongesteld of niet, gewoon klussen. Nu heb ik wel last van onder in mn rug en af en toe dat weeige gevoel dat je ongesteld moet worden. Dit had ik ook toen ik zwanger was. Kan ik dan toch een eisprong hebben gehad??? Wie o wie heeft hier ervaring mee??
Ik zou vanwege die ellenlange bloedingen na je miskraam, me eerder af vragen of al het restweefsel van je miskraam wel weg is. Ben je nog nagekeken door een arts na je miskraam? Was je toen helemaal schoon verklaard? Anders toch contact opnemen met je huisarts of gynaecoloog. Heb je foto's van je vermoedelijk positieve ovutesten? Die zouden ook kunnen reageren op evt restweefsel trouwens. Ook gezien je schrijft dat er meerderen positief waren in jouw ogen.
Na mijn miskraam was ik inderdaad niet schoon. Gyn wilde afwachten tot mijn eerste menstruatie. 6 weken na mijn miskraam ben ik bij de verloskundige geweest die een controle echo heeft gemaakt. Hieruit bleek dat het schoon was! Toen had ik een maan gevloeid maar was ik nog niet ongesteld geweest. Nu ben ik wel echt ongesteld geworden en al 3 weken dus maar wat ik schreef is het nu wel echt bijna over... Ik wil wel een foto toevoegen van de OV testen maar ik weet niet hoe dat op dit forum moet........???