elke dag weer en weer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sahara, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahara

Sahara Niet meer actief

hallo dames,

ik heb een vraagje aan jullie hoe kijken of gaan jullie om tegen elke dag weer het huis doen de was koken strijken boodschappen schoonmaken kindje naar school brengen enzo doen jullie dat elke dag of worden jullie er iets makkelijker in tijdens zwangerschap ivm moeheid en slecht slapen?

Liefss

2. Bri

Bri Niet meer actief

Weet je, toen ik nog niet zwanger was, was ik zo druk met m'n werk dat mijn dagelijkse huishoudelijke werkzaamheden niet zo heel omvangrijk waren. En nu word ik daar nóg makkelijker in... Ben gewoon niet zo'n schoonmaak-poets-kook typje, ik vind het niet belangrijk genoeg om daar heel veel tijd aan te besteden (zolang het maar schoon genoeg is en er iets lekkers en gezonds te eten, vind ik het prima!).

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ehm... :rolleyes: Het is hier een huishouden van Jan Steen op het moment. Ik trek het op mijn werk al helemaal niet (fulltime in vier dagen veel reistijd) en heb het huishouden maar zo'n beetje afgeschaft... Mijn man heeft het ook veel te druk om alles over te nemen. Af en toe doen we wat als het te gortig wordt, maar dan alleen het hoognodige (wc enzo moet natuurlijk netjes schoon zijn).

Als ik met verlof ga, hou ik wel een grote schoonmaak... als het voor het oog maar netjes is, zit het nu wel even gebakken.

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik hou het gewoon bij, op het moment. Niks keihard poetsen hoor, maar gewoon rustigjes aan, en elke dag wat. Nog drie weken te gaan, maar ja, kindje kan eventueel al wel komen...
    Ik zou me wel schamen als het thuis een puinzooi zou zijn, als de kraamzorg komt. :oops:

Ik heb het wel makkelijk. M'n postbaan heb ik opgezegd. En zwangerschapsverlof voor m'n gewone baantje (twee halve dagen per week). Dus momenteel gewoon helemaal thuis, en ik vind het heerlijk. Lekker een beetje lezen, wat naaien en breien voor de baby, een beetje shoppen, wat boodschapjes halen, een beetje internetten... ik vermaak me best. ;)

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ooooo wat klinkt dat goed: lijkt me zo heerlijk, zwangerschapsverlof... Ik krijg het direct aansluitend op de meivakantie, dus heb lekker lang (bijna acht weken). Kijk er nu al naar uit.

Deel Deze Pagina