Hoi meiden, ik weet dat het beste is om om de dag te klussen. Maar hoe doen jullie dat als jullie ongesteld zijn geworden? Wacht je dan pas af totdat je menstruatie weg is of doen jullie het ook tijdens de menstruatie? En wat is beter? Jee voel me echt dom zo hahaha.
Hey, Bij ons is het dan ook enkele dagen "rust" hoor! Kvind het niet echt aangenaam dan... Al heb ik dan wel vreemd genoeg extra zin! Misschien omdat je weet dat het dan niet echt kan??? En daarna kunnen we wel weer met volle moed verder doen hihi!
Hoi Mandy ik vraag me af of het wel uit maakt of je om de dag vrijt Ik heb de maand dat ik zwanger werd maar 2x gevreeen en niet eens op mn vruchtbaarste dag. Suc6 iig iedereen
Nee bah, tijdens mijn ongi klussen we nooit. Normaal gesproken heb je je ei dan nog niet, dus nog geen kans om zwanger te worden. Of je moet het fijn vinden om te klussen tijdens deze dagen, kan natuurlijk altijd.
hoi! ik denk dat het ook een beetje aan je cyclus ligt..bij een hele korte zou ik er eerder aan denken, maar ik denk niet dat het anders effect heeft om dan te klussen..tenzij je wilt natuurlijk
nee hoor, echt niet nodig om tijdens je menstruatie ook te klussen. gelukkig niet Sowieso is het niet nodig om de hele maand om de dag te klussen. Alleen in je vruchtbare periode. succes in ieder geval!
ik moet er ook niet aan denken hoor bah lekker een week rust voel me dan toch nooit helemaal lekker van de krampen ed. ik moet er niet aan denken, sorry het is puur persoonlijk maar mij lijkt het echt vies
Nee ik moet er ook niet aan denken hoor, maar was benieuwd of er meiden zijn die dit wel doen, omdat ze dan zeker weten dat ze om de dag geklust hebben...
oh ok, ik schrok eer een beetje van ik wil ook om de dag vanaf morgen dan weet ik zeker dat mn ongie voorbij is en dan om de dag klussen maaaaaaaaaaaaaaaaar met hopelijk een posi test als resultaat op 1mei [-o<