vruchtbaar slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy83, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Meiden,

Het vruchtbare slijm voor de eisprong moet dit veel of weinig zijn en vanaf hoeveel dagen voor de eisprong komt bij jullie het vruchtbare slijm eraan?
    Ik heb nu ongeveer een week licht last van slijmverlies, wel kun je er draden van trekken maar het is echt niet veel wat er los komt.
    Ik ben begonnen met ovulatietesten maar heb het niet helemaal correct gedaan omdat ik de laatste dagen eerst nog op het werk naar de toilet was geweest en toen ik thuis kwam een test uitgevoerd dus mijn urine was te licht waardoor de testen ook niet echt een tweede streepje aangaven.
    Ben dus nu bang dat ik mijn vruchtbare dagen gemist heb.
    Ben onregelmatig ongesteld dus zou ook niet weten wanneer mijn ei zou moeten zijn, ongeveer wel in deze dagen maar voel hem niet tenminste...heb wel een paar dagen last van mijn onderbuik gehad wat ik nu niet meer heb dus denk dat het al voorbij is maar zeker weten...........we hebben wel om de dag geklust en blijven dit ook doen tot ik weer ongesteld wordt maar ja het is allemaal wel irritant als je niet weet hoe of wat.

2. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Hoi Roxy83, ik denk eerlijk gezegd dat dit per vrouw verschillend is. De een heeft bijvoorbeeld wel echt eggwhite slijmverlies, de ander alleen wat waterig enz.
    De hoeveelheid lijkt me ook niet zo belangrijk.
    Dat je ongeveer een week licht slijmverlies hebt gehad waar je draden van kunt trekken geeft volgens mij wel een goede indicatie dat je eisprong is geweest (zeker in combi met die buikklachten).
    Bij mij duurt het ook vaak alles bij elkaar een week. Enkele dagen voor eisprong begint het slijmverlies tot 2 of zelfs 3 dagen erna. Goede kans dus dat je eisprong is geweest.
    Dan nu maar afwachten he ;)

Deel Deze Pagina