hallo meiden. Ik ben 27 maart eindelijk ongesteld gworden na 10 dagen overtijd.. ik vroeg me eigk ook af van had het niet gewoon gekunt dat ik zegmaar niet echt overtijd was maar me ongi zich ophoopte? maargoed ik ben langer ongi gweest dan 4 dagen. dit x 6. euhm paar dagen later hadk al rekbaar slijm vandaar dat ik denk dat k niet overtijd was maar me ongi zich gwn heeft opgehoopt. en k heb wel gelijk sex gehad enz. want had hier al wat 8tr gelaten maar t onderwerp werd niet meegenomen naar deze vernieuwde site.. en daar zei er iemand tegen mij dat dat best kan en ik gwn kan gaan klussen.. GOED! dat hebk ook gedaan.. nu ongeveer een week later.. toenet dus.. ging k naar de wc. ik pak een wc papiertje en ik zie allemaal minivlekjes ROZE had niet eens echt afgeveegd ik zag t inene nadat ik snel keek.. ik schrok me toch rot.. k nog paar x afvegen.. NIETS. ik d8 nou nog 1x en jahoor weer een piepklein beetje roze. wat is dit nou
Hoi, Ik denk niet dat je ongi zich heeft opgehoopt. Je bent gewoon later ongesteld geworden, dat betekent in veel gevallen dat je eisprong de vorige ronde later heeft plaatsgevonden. Dat van dat rekbare slijm vlak na je ongi hoeft niet op een ei te duiden (heb ik ook wel eens, maar is geen eisprong), maar dat kan dus wel. Je bent 27 maart ongi geworden (da's toevallig net een dag eerder dan mij), 6 dagen lang. Dat betekent dat je nu op dag 15 van je cyclus zit. Voor een innestelling lijkt me dat veel te vroeg. Ik weet nu bijna wel zeker dat dit rozeverlies op je eisprong wijst! Dus aan de klus jij! Succes!
OOO dus me ei komt ook veeeeel later.. toch nu? of eerder.. pff nou ikg a vanavond aan de klus!!!! maar heb nog nooit t roze gehad . maar goed k was toch alvan plan te klussen dankjeewwwel (K)!
maar t roze komt dr nu niet meer uit he.. maar maakt toch niet uit k blijf toch morgen ook nog vruchtbaar? en tis toch goed alsk vanaaf ook gwn doe! we doen t zowiezo om de dag
Ik weet zo niet wat het kan zijn maar ik heb me ei 2 a 3 dagen naar me ongie gehad volgens berekening naar de echo dus het hoeft niet zo te zijn je je ei de 15 heb kan eerder en later want wij kluste steeds op de 18 a 19 omdat me ei op de 20 zou komen of 21 niet dus tot ik eind jan besloot gewoon nog een jaar te wachten met kids heb helemaand feb veilig gedaan 1 x zonder was eind feb maar bleek al zwanger als je je ei zeker wilt weten kun je van die testen doen su6 groetjes carola