voorweeen die overgaan in echt weeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door keina, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik heb nu sinds gisteravond voorweeen.
    nu kan dat overgaan op echt weeen.

iemand ervaring daarmee? en hoelang had je die voorweeen?

ik heb ze nooit eerder gehad, en nu eingelijk wel continu, alleen dan half uur niks en dan in een uur om de 6 min.

liefs
    keina

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    spannend!!
    dit kan heel goed overgaan in echte weeen! ik heb maar ongeveer 6 uurtjes voorweeen gehad voordat de echte kwamen.
    MAAR... dit hoeft niet...
    suc6!

3. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik denk/hoop wel dat dit de eerste aanzet is naar echte weeen hoor, hier heb ik ze ook al sinds enkele dagen. Hoop dus dat ze snel overgaan naar echte!

liefs en veel succes

4. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap vanaf week 36 voorweeen en ben met 40+1 bevallen...

5. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

ik ben nu bijna 36 weken en al ruim een week voorweeen.....hoop dat t bij mij geen 4 weken duurt...best vervelend.

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik ben nu 33 weken zwanger en heb nu zo 2 a 2,5 week al last van voorweeen....
    niet leuk van mij mogen de echt ook wel komen...

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Bij mij gingen ze langzaam over in echte weeën (bij beide bevallingen), waardoor ik de echte weeën niet herkende. :s Ja, na verloop van tijd wel natuurlijk, toen ik tegen 'n weeënstorm aan zat..

Maar ik heb dus wel een paar weken met dan weer wel, dan weer niet voorweeën gelopen.

8. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Heb zelf dagenlang voorweeen gehad, dus zegt niet alles, maar hoe gaat het nu met je??

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb een dag en een nacht voorween gehad voordat mijn vliezen braken....
    Dinsdagavond om half 9 begonnen ze en is toen weggezakt om half 6 's ochtends. Toen woensdag om 12:30 weer tot aan 20:00 's avonds. Duurde ongeveer 40-50 seconden en kwamen om de 4minuten. Tussen dinsdagochtend en woensdagmiddag kwamen ze om het half uur zo'n beetje.
    En woensdagavond om 10 voor 23 zijn mijn vliezen gebroken en begon het ecte werk.
    Maar de vk zei tijdens die voorween dat het ook nog wel een week of twee weken kon duren voor de bevalling zou beginnen.
    Dus ff afwachten en succes!! xxx sas

10. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat moet je nog niet willen met 33 week, da's nog een beetje te vroeg,

voor iedereen die op tijd is alvast succes en ik hoop dat het voor de warmte komt doorzet, ik had bij de vorige zwangerschappen een dag voorweeen (van die ongesteldheidskrampen maar dan met een echte opbouw en afbouw).
    nu veel scherpe steken en af en toe drukkende pijn..

Deel Deze Pagina