Zoomer.... Is het wat?

Discussion in 'Mama en gezin' started by loetje, Nov 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Nouja, eigenlijk staat mijn vraag al in de titel:D

Ziet er erg leuk uit op youtube fimpjes, maar ben meer benieuwd naar daadwerkelijke ervaringen.

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Er is hier 2 keer mee gespeeld en daarna niet meer naar omgekeken. Volgens mij duurde het te lang om truukjes te leren ofzo...

3. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Hier wel geliefd!
    Niet dagelijks maar wel regelmatig. Dochter heeft Kitty en zoon gaat met verjaardag die t-rex krijgen.

4. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

Nov 15, 2014
    792
    285
    63
    Hier staat hij klaar voor sinterklaas. Hij leek super leuk op YouTube en leek goed te doen

5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,696
    4,304
    113
    noord holland
    onze dochter heeft zoomer 2 jaar terug gekregen. Op zich ging het trucjes aanleren best wel goed. Maar de keren dat ze er echt wat mee deed zijn uiteindelijk toch ook wel weer op één hand te tellen. Dus achteraf gezien vind ik het toch best een beetje zonde. Aan de andere kant, onze dochter had echt alleen dat ding op haar lijstje staan, had verder alles doorgestreept. En ik vind het toch altijd wel leuk om ook iets cadeau te doen wat er gevraagd wordt. Ik kreeg vroeger voor mn gevoel nooit wat ik vroeg, omdat voor mij werd besloten of ik dat ging gebruiken of niet en het was vaak te duur.
    dus nam mezelf ooit voor dat ik niet alleen op basis van mn eigen gevoel iets wel of niet koop.:D

6. Patty82

Patty82 Bekend lid

Sep 8, 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik lees mee, ik wilde de chimp geven voor sint, maar man wil toch liever een tablet geven omdat de kids daar meer plezier uit halen ( volgens hem dan).

7. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Als je moet kiezen tussen een tablet of zoomer zou ik echter wel voor de tablet gaan! Je man heeft gelijk dat ze daar sowieso veel meer mee kunnen. Zoomer is een robot, tablet is veel veelzijdiger.

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Hier de Dino, 2 keer mee gespeeld en daarna was het klaar.

9. Nachtzuster

Nachtzuster Actief lid

Sep 20, 2016
    140
    0
    16
    Ziekenhuis
    Hier net zo! Wij hebben ook de Dino.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    zoonlief wil hem ook graag, maar ik voorzie ook dat het op de kast komt te staan, volgens mij is het leuk voor even. gelukkig staan er meer dingen op de lijst, dus deze was ik niet van plan om te kopen.

Share This Page