nog even en ik stop!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Amfy, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben er echt klaar mee kleine meid groeide EINDELIJK weer met 100 gram per week en wat denkje is ze deze week weer niets aan gekomen!

ik weet bij god niet meer wat ik nu nog moet doen.

ik heb de huisarts weer gebeld en heb geeist dat hij bij de kinderarts vraag of ik dompiridon mag krijgen!
    want hij wil het niet geven omdat het over kan gaan in de bv!
    MAAR DE KINDERARTS ZEGD TEGEN MIJ DAN ZE HET OOK AAN REFLUX KINDJES GEVEN dus hoezo zou het dan schadelijk zijn???? daarnaast ik yinthe een rufluxkindje dus zou je zeggen 2 vliegen in 1 klap.

ik heb alleen maar stress omdat ze niet groeit en ik zo twijfel aan mij zelf.

bij de eerste liep het als een trein nooit geen problemen 2,5 jaar gevoed en nu?? 3 maanden en alleen maar stress!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oh ja, ik slik het zelf ook. Zonder was ik ook allang gestopt.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Misschien komt het ook juist omdat je gestesst bent?

Ik snap dat dit heel vervelend is!

Zou je je melk niet kunnen laten testen? Het komt niet veel voor maar het zou kunnen dat daar iets mis mee is (dacht ik)

en anders heb je je bent gedaan en mag je heel trots zijn op jezelf!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

het komt ook deels door de stres dat weet ik wel zeker maar er is met de kleine meid ook iets aan de hand maar ze kunnen er niet achter komen wat! deden ze het maar. ik heb nu de kinderarts gebeld deze beld mij terug. daar ga ik ook even mee overleggen hoe zij er tegen over staat. en dan zie we wel weer.

ik wil niet stoppen maar dit is ook niets ik ben stik sjagereinig (ik weet het je schijft het niet zo) de hele tijd

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Chagrijnig ;)

Ja daar zou ik ook goed van balen.
    Maar inderdaad, bestel gewoon online, goedkoper en geen gezeur.

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Motillium instant (die maagtabletjes) kan je gewoon krijgen hoor!! = domperidon.

Ik heb het ook verschillende keren gebruikt, werkt heel goed. Beginnen met een week lang 6/dag. (2 ochtend, 2middag, 2 avond). Na 2 à 3 dagen moet je zeker verschil merken :)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

en je begint met 6 tab per dag hoe bouw je af??

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik deed één week 6/dag

2deweek: 4/dag

3de week 3 per dag

en toen was ik meestal zover dat de productie weer helemaal goed liep dus toen was het niet meer nodig. En als ik het idee kreeg dat er een dip aan kwam deed ik soms nog eens een dag of 3 een kuurtje .

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik kom alleen even een dikke knuffel brengen, wat een stress en verdriet he, gedoe met bv... :S :(
    Gewoon die dompiridon regelen zou ik zeggen en naar je gevoel luisteren!
    Echt &*%%^ dat het nu zo gaat, terwijl bij Fynn alles zo vanzelf ging...

Deel Deze Pagina