Nog even naar de kapper, anders aanpakken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Druif, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ik (lang stijl haar) grijp nog maar even de kans om voor de bevalling naar de kapper te gaan. Wie heeft dat ook gedaan en het net even anders aangepakt met het oog op de bevalling kraamtijd? Iemand tips wat je anders dan anders zou moeten doen?

2. joyce

joyce Bekend lid

nou ik heb het niet gedaan dacht niet zoveel aan m'n uiterlijk tijdens de zwangerschap had genoeg aan m'n hoofd.

heb het pas gedaan een bobline zo eentje die schuin naar voren afloopt.

maar misschien een korte frisse coupe zodat je haar niet zo in de weg zit en het niet zo warm is? :) .
    of misschien een totaal ander kapsel wat je nu hebt zodat je er na de zwangerschap ook meteen profijt van hebt?

( ik speculeer maar hoor ). ;)

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb zoiezo kort haart / half lang. Maar ik ga het nu echt wel anders doen :) ik word toch ingelijd en in die week zit ik nog bij de kapper om het lekker kort te knippen

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb lang (niet superlang) steil haar en vind het ideaal! Snel in een staart en klaar. Aan het einde van de bevalling zat mijn staart wel 10 centimeter lager ;) maar heb daar echt geen last van gehad. Had het alleen maar erg warm op het eind, maar dat is maar goed ook want je baby moet natuurlijk in een lekker warme omgeving terecht komen.

5. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey,

ik had haar tot op me kont, ben met 20 weken op vakantie geweest in thailand en daar was ik het zo zat(warm) dat ik in nederland meteen naar de kapper ben geweest.
    heb er een stuk af laten knippen geen model erin ofzo (daar ben ik geen type voor, iedere dag het weer in model brengen). maar laat het toch weer groeien.
    Maar tijdens de bevalling doe ik me haar lekker in een vlecht heb ik er ook geen last van

groetjes miranda

6. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik heb mijn haren kort heb ik gedaan toen ik de kraamzorg in ging want ik merkte dat kleintjes vaak vast kwamen te zitten met hun handjes....en ik vind het fijn in mijn eigen kraambed lekker kort haar niks in de weg of zo......

7. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ik had ook lang haar en heb het nu tot me schouders in lagen laten knippen een paar weken geleden en nu wil ik weer lang haar :S iets met hormonen te maken hihi

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb juist mijn haar niet laten knippen de weken eraan voorafgaand, want ik wilde graag een staart kunnen maken. moet terugkijkend op de bevalling zeggen dat ik niet meer weet of ik dat ook gedaan heb bij de bevalling :D, maar in de kraamtijd vond ik het ideaal dat ik snel een saaie staart kon maken, had helemaal geen zin veel tijd in m'n haar te steken.

9. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Ik ga ook nog even hoor, dan zit er weer wat model in mijn coupe. Ik ben niet zo ijdel hoor, maar er zullen toch wel veel foto's worden gemaakt. Plus dat ik niet weet hoe lang na de bevalling ik weer naar de kapper ga, dan moet je t kindje meenemen etc...

10. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

24 jan 2008
    176
    0
    0
    hihihi
    ik heb mijn haar de avond voordat ik opgenomen werd in het ziekenhuis nog even snel geverfd, want ik had geen zin om met enorme uitgroei in mijn kraambed te liggen...tja wel een beetje ijdel geef ik toe....
    Mijn haar heb ik pas een maand geleden afgeknipt, het zat echt voor geen meter meer, ik heb heel veel haar verloren na de bevalling, gelukkig groeit het nu prima aan, maar heb ik allemaal gekke plukjes..

11. Lekker half lang tot op de schouders. Lekker laten verven bij de kapper. Kortom ff een verwenochtendje en ik zat er mooi zonder uitgroei bij :)

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik moet wel bekennen dat het misschien juist toch ook wel handig is om voor de bevalling (voor zover je weet wanneer dat gaat komen natuurlijk ;)) naar de kapper te gaan, want de maanden na de bevalling weet je inderdaad niet wanneer je erheen kunt.
    (dat was bij mij al snel een maand of 4... dus toen had ik echt een kapsel wat er niet meer uitzag al zeg ik het zelf ;))

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi Druif,

ik ging met 37 weken naar het gemeentehuis (geregistreerd partnerschap, klein feestje) en had mijn haar lekker laten knippen en zelf een kleurtje gegeven.

Dus ik lag in het ziekenhuis met een fris koppie haar enne... het is heerlijk om je nog even dat verwenbezoekje aan de kapper te gunnen ;)

14. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ha,

ik ben intussen geweest en heb in plaats van de gebruikelijke puntjes maar een extra stukje vanaf laten knippen. Kan ik in elk geval even vooruit.

15. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik had er mee gewacht tot ik bevallen was kreeg het idee namelijk tijdens de zwangerschap maar was gelukkig nog niet zo overmand van mijn hoogoplopende hormonen en bedacht me snel dat ik moest wachten tot na de bevalling want ik wilde het kort en knalrood hmmm ja hoe bedoel je hormonen dus idd helder genoeg geweest om het niet tijdens de zwangerschap te doen en nu ben ik dan ook blij dat ik het niet kort ben gaan laten knippen ik heb het wel rood geverfd haha .

Deel Deze Pagina