Nog even slapen voor de wekker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik blijf altijd liggen. Je rust namelijk ook uit ook al slaap je niet.

Soms lijkt het ook alleen maar dat je niet meer slaapt...maar doezel je af en toe nog wel weg.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Elke minuut die ik in bed kan liggen blijf ik in mn bed! :D

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik blijf liggen, kom er echt niet uit. Lekker hoor in bed!

4. Jebb

Jebb Niet meer actief

Haha, ik sta ook niet op om in actie te komen!
    Maar ben bang dat ik in slaap val en als een half uurtje later mijn wekker dsn gaan ben ik zooo chagrijnig en moe. Dus ik heb een hele grote kop thee gezet en ben lekker op de bank gaan liggen.
    Maar het liefst blijf ik ook echt liggen! Mijn voordeel is overigens wel dat mijn wekker maar een ochtend in de week gaat! De andere dagenkan ikook gewoon heerlijk uitslapen.

5. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik blijf wel liggen, in de hoop dat ik toch nog even kan slapen.
    Momenteel slaap ik slecht 's nachts. Als ik wakker wordt om te plassen, lig ik daarna soms nog wel een uur wakker als het niet meer is....
    Elk kwartiertje slaap daarna is dan mooi meegenomen.

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Het ligt er heel erg aan hoe lang het nog duurt voordat de wekker gaat en hoe fit ik me voel. Als ik fit wakker word, zo'n drie kwartier voor de wekker gaat sta ik op. Dan ga ik heerlijk in mijn eentje koffie drinken of uitgebreid douchen. En dan hopen dat de kleine nog even blijft slapen. Als ik nog moe ben blijf ik zo lang mogelijk liggen maar als ik fit ben kan ik beter opstaan anders heb ik steevast hoofdpijn en ben ik hartstikke moe als de wekker gaat.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik blijf tot het laatste moment liggen, als ik er te vroeg uit ga ben ik te vroeg klaar en dan zit ik maar te zitten. Kan er ook nooit tegen als ik om 7 uur wakker word want dochter is kwart voor 8 wakker en ik kan dan niet meer in slaap vallen.

Oh en wat ook wel eens gebeurd is dat ik de laatste 10min nog indoezel en toch nog in slaap val en dan door die rot wekker word gewekt :p

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik probeer ook altijd weer in slaap te vallen. Helaas 9 van 10 x met als resultaat dat ik me verslaan.
    Maar ga er echt niet ruim van te voren uit. Blijf het liefst in bed tot de wekker gaat en liever nog 5 minuten langer.

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Ik ga altijd weer slapen en heb er altijd weer spijt van..

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik word bijna nooit voor de wekker wakker. Gebeurd dit wel en ik zie dat het nog niet tijd is om op te staan dan slaap ik meteen weer verder. Vroeger kon ik nooit uitslapen, maar nu slaap ik het liefst iedere dag uit. Helaas kan dat niet :(

11. Islah

Islah Niet meer actief

Dit is de reden dat ik 's nachts mijn telefoon uitzet zodat ik niet met de tijd geconfronteerd word (moet er altijd vaak uit voor de wc) haha. Mijn man zet zijn wekker gewoon voor ons beide en dat vind ik stukken relaxter.

12. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik ga er dan nooit eerder uit, maar blijf lekker liggen. Kom ik toch nog een beetje tot rust.

13. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Geen wekker meer nodig, half 6/ 6 uur is het bal hier....

14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik blijf rustig liggen..
    alleen als ik echt niet meer kan slapen sta ik op.
    mijn wekker staat op snooze en zelfs daar tussendoor kan ik weer in slaap vallen als de kleine meid iig blijft slapen

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik blijf gewoon liggen hoor. Ook met de kinderen altijd. Als ze voor 6 uur wakker waren ging ik erheen en zei dat het nog te vroeg was.
    En als ik echt niet meer kan slapen dan boek lezen of telefoon even t nieuws kijken.

Deel Deze Pagina