nog even vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by jorinda40, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jorinda40

jorinda40 Actief lid

Jul 11, 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ik had al eerder een vraag gesteld en nu een weder vraag ik had de medicijnen van de dokter gekregen tegen bloedingen nu 21 dagen ongesteld vandaag afspraak bij huisarts weer. hoe lang is het normaal na die miskraam dat de bloeding blijft en wat kan ik vragen aan huisarts. vriendelijke groet en alvast bedankt

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Jorinda,

Het kan een week of 8-10 duren voordat je weer in je normale ritme zit na een miskraam. Van een miskraam zelf kun je wel ruim 2 weken blijven vloeien, maar normaal gesproken zie je het dan wel minder worden. En is het bij 3 weken wel over. Het lijkt me verstandig dat je naar de huisarts terug gaat. Niet dat ik denk dat er iets ergs is, maar misschien laat hij nog een keer een echo maken om te zien waar het bloeden vandaan kan komen. Misschien ben je ook ondertussen weer snel ongesteld geworden en volgt de menstruatie direct het vloeien op. Wacht vandaag maar af en vertel de huisarts wel je zorgen. Succes

Groetjes Brigitte

3. jorinda40

jorinda40 Actief lid

Jul 11, 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    de huisarts heeft voor de zekerheid zwangerschapstest gedaan die was negatief ze dacht eerst nieuwe miskraam . zelf dacht ik van niet. heb nu primolut tableten gekregen voor chemische reiniging van het lichaam hormonen dus ik weet niet of ik hier zo blij mee moet zijn maar veel andere keuze had ik niet dacht ze. hoop dat dit goed komt ben 40 ewn dan kan het lichaam rare dingen doen zei de huisarts heb wel vrouwelijke huisarts.ik had dus 8 augustus al die miskraam gehad he zie vorige vraag stukje terug in de vragen lijst. toch alvast bedankt.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    hmm, dat is inderdaad niet fijn. Hopelijk helpen deze medicijnen wel. Succes

Groetjes Brigitte

Share This Page