Herkent iemand dit? Elke keer als ik een echo heb gehad (in mijn geval ongeveer om de vier weken, soms vaker) heb ik erna een geirriteerde/gevoelige buik. Voelt vervelend, een beetje kramperig. Ik ben benieuwd of dit aan mijn buik ligt of dat het vaker voorkomt. Alvast bedankt!
ik heb er gelukkig geen last van... Misschien ben je wat gespannen, dat je spieren daarna een beetje van slag zijn?
Nee, niet dat ik weet! Misschien wel onbewust hoor, dat kan.. Het is nog niet over in ieder geval en de echo van vanochtend was om half 10..
Ja, heb ik ook. Alsof ik een blauwe plek op mijn buik heb. Misschien heb jij dat ook, aangezien we allebei antistolling spuiten is onze huid gevoeliger voor beurse plekken. of voelt het anders?
Volgens mij is het niet mijn huid maar echt mijn baarmoeder. Het wordt nu overigens minder, gelukkig. Toch bedankt voor jullie antwoorden!
wel herkenbaar hoor. heb het tot nu toe ook bij elke echo gehad. niet heel heftig beetje zeurderig gevoel. trekt wel redelijk snel weer weg..