stoppen met roken !

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hey
    ben sinds gister aan t proberen te stopen met roken gelukkig doet mijn vriend ook mee!
    maar t valt vies tegen
    heb vanmorgen na t eten een sigaret gehad vanmiddag en vanavond .
    dus 3 inplaats van een n heel pakje .
    rook al 10 jaar dus tis moeilijk
    we hebben gezegt t toch af te bouwen want gister helemaal zonder waren we alleen maar sjagie tegen elkaar en stresserig.
    en stress is helemaal niet goed .
    maar we zijn nu goed op weg
    scheelt ook nog es veel geld zo'n 350,- in de maand nou daar kan natuurlijk een mooie baby kamer van betaald worden na een aantal maanden !

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Doorzetten hoor!

Ik ben ook gestopt en het is het helemaal waard!

3. happymama

hoe lang al gestopt ? viel t tegen ?

4. danip

danip Niet meer actief

Succes! :D Ik ben 3 maand geleden gestopt, en als ik het kan dan kun jij het ook! Ik rookte ook al ongeveer 10 jaar en ook best veel. Ben gewoon zo gestopt ineens. Als je echt gemotiveerd bent, dan wil het gewoon op een of andere manier heel goed!. Ik heb zo veel pogingen gedaan, omdat anderen het deden, en die mislukten allemaal. Nu ik graag alles wil doen om zo vruchtbaar mogelijk te zijn, lukte het heel goed. Nergens last van gehad :D

Hoop dat het bij jou ook zo makkelijk zal gaan!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Omdat wij al heel lang bezig zijn geweest was het heel erg moeilijk..........ik zag het nut niet echt!

Ik ben in dec. gestopt omdat we met IVF gingen beginnen, daarom was het niet zo moeilijk.......flinke stok achter de deur. :)

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Zo dat scheelt inderdaad veel geld.... En het levert je een hoop meer energie op. Veel succes!

7. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ja dat stoppen met roken.. ik ken het maar mij is het wel gelukt.. uhh heel veel lollys en zo.. en nu met die stress helemaal dusss..;) wens je succes en 1 ding kan je ik wel vertellen je merkt het dat je geld over houd :p

8. Sazzy

Sazzy Lid

Mar 22, 2008
    29
    0
    0
    Hey,

Ben ook na 10 jaar roken gestopt, ondertussen al 8 weken :D Hier geen lolly's, maar liga's hahaha
    Ik wens je veel succes!

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Gewoon volhouden hoor meid! Is zoveel lekkerder als je niet rookt. Het zijn maar een paar dagen dat je je echt kl*te voelt. Denk aan de positieve dingen: je houd geld over, beter voor vruchtbaarheid, je haar ruikt lekker heel de dag naar shampoo mmmmmm! Succes!

10. happymama

word je smaak ook beter eigenlijk ?

11. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ja ik merk het aan mijn smaak, maar nog beter aan mn reuk haha! En ook aan mn conditie.

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Heej Lisa!

Ik ben nu ruim een half jaar gestopt, zo ineens! Eigenlijk wilde ik het al een hele tijd maar verzon elke keer excuusjes om niet te hoeven stoppen nog (ja maar dan ga ik op vakantie, en dan is er een feestje enz enz). Maar kwam erachter dat elk moment een goed moment is!
    En het is de beste keuze ooit geweest! Voel me stukken beter!
    Mn conditie is beter, mn doorbloeding veel beter. Ik ruik meer en alles smaakt veeel lekkerder!
    En ik denk dat het hopen op een beebje ook een extra motivatie is! Je wilt tenslotte je kind later niet in een stinkend huis laten opgroeien en hem/haar een verkeerd voorbeeld geven toch?
    Roken vermindert de vruchtbaarheid (voor jou én ook voor je partner) dus go for it!
    Succes en je kunt het! (het hielp bij mij ook om een paar lolly's te nemen de eerste weken, heb je toch wat te doen met je handen haha!)

13. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben 2 jaar geleden gestopt met behulp van het boek van allen carr.
    Ik ben nog elke dag zo blij dat het gelukt is. Bij mij helpt het om medelijden te hebben met mensen die roken

14. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ik vind het knap van je hoor.Ik kan namelijk nog niet stoppen en mijn man is al helemaal niet van plan om te stoppen met roken.

15. happymama

bedankt voor al die lieve berichtjes .
    en mijn kind zal zeker niet in een rook hok opgevoed worden haha !
    ga zo weer werken 45min rijden dus 1 sigaretje en vanavond nog een ! beter helemaal niet maar dat lukt nog niet

Share This Page