Uitslag echo..

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissT, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meiden,

Nou... vanochtend een vaginale echo laten maken ivm het uitblijven van mijn ongi...
    Heb waarschijnlijk PCO... :(... Morgen weer naar de huisarts om eea te bespreken.. het gekke is, dat mijn bloed wel in orde was..

Ben aan de ene kant wel blij dat ik weet wat er nu met mij aan de had is, maar aan de andere kant... toch wel verdrietig..

2. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey Meis,

Jeetje PCO dat is idd niet de nieuws dat je graag wil horen,
    maar het is idd wel dta je nu weet waar je aantoe bent, na al die onzekerheden.
    veel suc6 morgen en blijf je volgen.....( stalken:D)

Ik moet morgen zelf ook heen :$:$ dus ben benieuwd

Knuf typ;)

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ja, maar ben wel blij dat ik nu meer weet. En dat ik er snel bij ben.
    Ben ook benieuwd naar jou!! Moet je naar de HA morgen of ook naar het ziekenhuis??
    Laat je het mij ook weten, ben ook wel erg benieuwd.

Liefs

4. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Hier.....Grunnen

Nee morgen begint de eindelijke mmm, en heb ik mijn 1e afspr bij de gyn. Ik laat je het allemaal wel ff weten.

Ene jij morgen veel suc6 met je gesprek...In welk ziekenhuis loop je? als ik vragen mag

grts Typ

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    misst@ jeetje meis pco dat is niet niks maar je weet wat meer,maar waar blijft jou ongi dan lieverd? weet je dat al

knuffel meis

6. MissT

MissT Niet meer actief

@ Typje. Ik loop in het Groene hart Ziekenhuis in Gouda is dat... wel een fijn ziekenhuis hoor! Wordt goed naar je geluisterd en de tijd voor je genomen.. waar loop jij?
    Heeeel veel succes, en ik zal aan je denken!

@ Marnat. Tsja het is echt erg 'fucked up' om het maar even zo te zeggen. Maar ben wel blij dat er iets is uitgekomen...
    Ik wordt niet meer ongesteld uit mijzelf, en dit moet nu dus opgewekt gaan worden.
    Morgen naar de HA om te bespreken hoe en wat, en daarna naar de gyna...
    Mijn mamma heeft dit ook gehad en die is hier uiteindelijk aan geopereerd. Ze had veel luchtblaasjes etc.. Dus waarschijnlijk dat het wel erfelijk is allemaal.
    Ik hoop dat ik snel geholpen wordt, zodat we weer een stapje verder kunnen.

Dikke X

7. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Dat stelt je gelijk gerust dat er zo goed naar je wordt geluisterd.
    Je verwacht denk ik ook niks anders.

Ik loop vanaf morgen in het UMCG ( groningen )Is maar 20 min rijden gelukkig:p

Dank je wel, kijk er echt naar uit morgen.....maar eerst zo naar de tandarts:(:$waar ik nu al de zenuwen van heb:D

8. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Hey meid,

Wat balen dat er toch wat uit is gekomen, maar vergeet niet met PCO kun je ook zwanger worden. Natuurlijk schrik je er even van. Weet je al wat jullie verder gaan doen? Denk aan de clomid of niet? Dat heb ik ook geslikt en na 6 maanden was ik zwanger van onze twins!

Succes, en het komt zeker goed! Er zijn heeeeel erg veel dames die PCO hebben.

9. MissT

MissT Niet meer actief

Jaa ik weet heel goed dat je zwanger kan worden met PCO :). Was inderdaad even geschrokken, maar ik ga morgen met de HA bespreken wat we nu gaan doen!

Heb wel het eea gehoor over Chlomid jaa... als je dat slikt is de kans op een meerling veel groter he? (zie ik nu wel bij jou, ha ha!). Maar dat zou mij helemaal niet uit maken. Wil gewoon zsm geholpen worden zodat wij weer verder kunnen :)

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje meis, PCO is niet niks! Wel fijn dat je nu weet wat er met je aan de hand is, en dat er nu gezocht kan gaan worden naar een oplossing! Gelukkig kan je wel gewoon zwanger worden met PCO. Het komt vast goed :)

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    misst@ nogmaals dikke knuf ik hoop dat er een beetje meer rust in jou lijf komt meis. hou vol he komt goed.

12. MissT

MissT Niet meer actief

Ja ik ben altijd heel positief ingesteld, dus hier blijf ik ook positief over.
    Het zal vast allemaal goed komen.
    Jullie zijn lief!!

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    misst@ laat het maar op je af komen dat doe ik ook en dat werkt heel goed.
    ik geniet nu weer meer van manlief sins de boom er uit is enz enz , nu er echt wat gaat gebeuren ,
    voel me er beter bij en nu we gestopt zijn met roken ook
    we eten nu ook weer bij taffel,

14. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83

Nou dat hoeft niet perse hoor een meerling. Er zijn ook veel vrouwen die gewoon 1 kindje hebben gekregen. Maar ind je kan wel meer eitjes krijgen door de clomid. Dus wie weet....haha. Ik had met de hoogste dosering 2 eitjes, dus heb nu 2 heerlijke ventjes!

Positief blijven hoor!

15. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    2,001
    0
    0
    begeleidster
    Belgiƫ)
    Hey MissT!
    Jij ook al...
    Ik heb ook PCO heb dit vorige maand te horen gekregen ik weet dus perfect hoe je je voelt!
    Ik moet volgende week (9feb) terug naar de gyn en ik denk dat we dan volgende week men ongi weer opwekken dmv pilletjes en dan daarna aan de clomid.
    Ik vond het enorm veel om te verwerken en ben eigenlijk nog maar goed bekomen en nu komt de 2de stap alweer dichterbij...
    Ben ook wel heel erg blij dat er nu eindelijk iets uit de bus gekomen is en dat we er nu eindelijk volledig voor kunnen gaan!
    Laat je nog eens weten hoe het voor jou verloopt?
    Ik zal je ook op de hoogte houden van hoe het bij mij verloopt met de clomid!
    Ik ben ervan overtuigd dat 2010 echt ons jaar word!!!
    Groetjes Joke

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoe gaat het met je meis?

Share This Page