Hoi Nog even en dan mag ik eindelijk met zwangerschapsverlof! 17 mei is mijn laatste dag om precies te zijn. Heb er zoooooveeeel zin in, merk ook echt dat ik er nu aan toe ben bijna. Wou ik ff zeggen Groetjes, Daan
Nou heerlijk meid kan je lekker gaan aftellen. En dan lekker van je rust gaan genieten en de laatste dingetjes regelen
Precies Dat ga ik zeker doen. Lekker alle spulletjes uitwassen, en nog een keer en nog en keer en nog een keer....haha
Dank je wel! Wij hebben op zolder d.m.v. 2 dakkapellen een slaapkamer voor ons kunnen maken en daardoor hadden we op de 1e verdieping 3 slaapkamers over. De grootste (onze oude slaapkamer) is 15m² en dan hebben we er nog 1 van 9 m² en 1 van 13 m² en die laatste hebben we gebruikt voor de babykamer. Is ook zo zonde als je 3 kamers hebt om dan de kleinste te gebruiken toch?
Lekker Daan, aftellen!! Ben ook druk ah tellen, gelukkig niet zo lang meer. Volgende week nog 3 dagen werken en dan VERLOF!! Hopen dat we dan nog een paar weken van ons verlof kunnen genieten en dat de kleine niet meteen komt, haha! Al zou dat natuurlijk niet erg zijn!! Ik hoop voor je dat het nog wat kan volhouden!
Jippie!! het is zover!! Nog een half uurtje en dan zit het erop!! Gek idee wel hoor, als ik dan weer kom werken heb ik een baby'tje....
Hehe geniet nog van je laatste half uurtje gewoon werkend te zijn Daan. Straks ben je een werkende moeder hihi
30 augustus ga ik met verlof.eindelijk zeg!!alleen kan ik weer een week voor kerst beginnen :x nou dat kunnen ze even vergeten 8) vinden jullie ook niet?