Zijn er meiden die mij kunnen vertellen hoe ze met hun misselijkheid / overgeven omgaan op het werk? Dit omdat de meeste hun werkgever nog niet verteld hebben van hun zwangerschap. Ik ben zo bang om te moeten overgeven op mijn werk. Weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan. Wie heeft tips? Liefs
Een ex-collega van mij ging als ze de misselijkheid voelde aankomen gewoon naar het toilet, en deed voor de rest zo normaal mogelijk. Niemand heeft er iets van gemerkt. suc6, en maak je er niet te druk om!!!!
Als je echt niet anders kunt kun je het ook vertellen, zo is er wel begrip waarom je je dan slecht voelt. Misschien dat je het alleen je baas kan vertellen. Succes.
Ik heb het mijn directe collega's wel verteld.. Ik werk als telefoniste/receptioniste en het kwam regelmatig voor dat ik aan de telefoon zat of een klant aan het helpen was dat ik ineens moest spugen.. Ben uiteindelijk ziek thuis gebleven omdat ik meer boven het toilet hing dan dat ik mn werk goed kon doen.. Maar als je er echt erg last van hebt zou ik het gewoon zeggen hoor, desnoods alleen aan je baas of je directe collega's..kunnen ze je ook mis. beetje ontzien.. sterkte
Bedankt voor jullie reacties. Heb het inmiddels (vanochtend) verteld aan m'n baas. We werken maar met 3-4 mensen. Anders is het allemaal zo geheimzinnig. Hij reageerde positief! Een pak van m'n hart. Ik werk 40 uur p/w, dus als het mis zou gaan, kan het ook op m'n werk gebeuren. Daar gaan we niet vanuit natuurlijk, maar dan kan ik er in ieder geval gewoon over praten. Liefs
Gelukkig dat hij het positief opvatte.. kan je met een gerust hart boven die pot hangen op je werk hihi