innesteling gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan het met de zoekfunctie niet vinden. Maar wat voel je, of kan je voelen bij innestelling????

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hai mj, van wat ik wel eens gelezen heb hier verschild dat echt nog wel...

de een voelt niets de anders voelt een soort van opgeblazen gevoel of weet er achteraf pas een naam aan te geven dat ze wel iets voelde tijdens de innesteling...

ze zeggen dat je van de innesteling eigenlijk niets voelt (of tussen de oren) en dat je wel iets bloedverlies kan hebben tijdens de innesteling....

denk dat het toch voor ieder mens verschillend is, en als je er niet op zou letten dat mensen er zowieso niets van zouden voelen...maar juist omdat men er op let (dag van ovulatie naar dg van eventuele innesteling) is het later natuurlijk gauw gezegd dat je iets voelde als je zelf maar hard genoeg denkt iets te voelen voel je altijd wel iets denk ik....

ik voelde in ieder geval totaal niets tijdens de innestelingen van beide zwangerschappen maar dat komt denk ik ook omdat ik er toen totaal niet mee bezig was en dacht dat het nog wel een paar maanden zou duren eer de pil een beetje uit mijn lichaam wa..bij de 2e zelfs nog aan de pil...

nu we inmiddels "al" 9 mnd bezig zijn denk je toch elke keer wat te voelen (tijdens de dag dat je eventueel je innesteling zou hebben) maar tot op heden nog steeds niks.... ;)

succes

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    sluit me bij smoekie aan

succes!!

Deel Deze Pagina