Hallo Het is mijn eerst temp kaartje sinds 12 jaar ofzo. Nu lijkt het wel een berglandschap. kan iemand meekijken? Ben ook met ovu testen bezig echter nog niks positiefs. Dus we gaan even door ..
mijn kaartje schommelt ook wel hoor, is wel normaal denk ik, wacht nu op me eisprong weet niet of die al geweest is...
Dat is normaal hoor. Je moet een temp kaartje meer in het geheel zien. Dus over je cyclus kun je nu nog helemaal niks zeggen.
Naast het tempen gebruik ik ovulatietesten, maar tot op heden zie ik er helemaal niks op. Ze blijven nagnoeg wit, wel komt er een controle streep. Ik ben zo bang mijn ei te missen. Zonder een ei te spotten kunnen we niks, we moeten immers de donor inseinen. Oke we tempen hier nog even door.
Als je je ei echt niet wilt missen kun je het beste twee keer per dag ovulatietesten gebruiken.. 's ochtends en 's avonds... als je ei er dan aankomt, kan je hem niet missen
vanaf gisteren doe ik dat dus ook, hopelijk zie ik hem zo niet over het hoofd. Maar mijn temp was gestegen vanmorgen..
Hoe lang zijn je cyclussen normaal? Dat je temp nu iets gestegen is, hoeft niets te zeggen hoor! Hij kan zo morgen weer wat lager zijn. Hopelijk vind je hem snel met de ovulatietesten!