hallo allemaal, ik heb het volgende, ik heb sinds 1,5 week nog maar een vriend, weet het het is kort, maar eigenlijk na de 2de dag dat we elkaar kennen zijn we al met elkaar naar bed geweest, kort erna kreeg ik blaas ontsteking en kreeg ik een antibiotica kuur en dat is bekend dat de pil niet goed werkt dus zijn we extra voorzichtig geweest. nu komt het: ik heb afgelopen dinsdag een verschikkelijke steek in mijn rechter zij gekregen, zo erg dat ik heel even niet recht kon staan, en toen zakte het langzaam weg, maar gisteren middag kwam het weer opzetten en tot nu toe is het nog steeds niet weg, het is een branderig gevoel, en vanmorgen ook een beetje bloed bij het afvegen, en daarna niet meer. nu ben ik daarnet bij de huisarts geweest, en moest ik ook urine mee nemen, die heeft ie nagekeken en dat was nog niet helemaal schoon, dus heb ik weer een kuur gehad, hij kon die zeurende pijn eigenlijk niet verklaren, en toen zei hij dus, wanneer wordt je ongestelt, dus ik zei nou over een paar dagen ofzo, en toen hij ermee dat als ik overtijd zou gaan ze ergens anders aan moesten denken ik wist niet wat ik hoorde, en zei toen ook tegen hem, maar ik ga nog maar 1,5 week met hem, en toen andwoorde hij ja maar het kan snel gebeurd zijn hoor. ik ben 28 jaar en heb nu een zoontje van bijna 2 jaar, ben gescheiden en heb dus een nieuwe vriend leren kennen van 38. maar zou het echt kunnen zijn dat het een innesteling is?
Alles kan. Ik weet niet wat jij bedoelt met 'extra voorzichtig geweest'. Als je daarmee bedoelt dat je condooms hebt gebruikt in de periode dat de pil mogelijk minder werkzaam was dan is de kans wel heeeeeel erg klein denk ik dat het een zwangerschap is, en zou ik me niet zo'n zorgen maken. Dan denk ik eerder nog van de blaasontsteking, kan ook behoorlijk pijn doen! En beetje bloedverlies... als de pil minder werkt kun je vast wel een soort doorbraakbloedinkje krijgen....