Nog geel?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ilseroc, Oct 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Vandaag bij het CB geweest en de arts vond dat Sem zijn oogwit nog te geel was :(

Nu heb ik een verwijsbrief voor de huisarts gekregen en moet ik een afspraak maken om het daar te laten beoordelen.
    Ik vroeg wat er zou kunnen gebeuren als het idd geeluzhct zou zijn en toen sprak de cb arts over enzymen en dat ie dan later moet opletten met wat ie eet enzo??
    Maar....ik moest me er vooral niet druk om maken, ze wilde gewoon even een check up bij de ha...

Hmmz, nou morgen maar even bellen, iemand anders hier ook hetzelfde meegemaakt?

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Nou, we kunnen maandag pas terecht dus ik ben benieuwd wat de ha er van zegt.
    Niemand hier die dit ook meegemaakt heeft?

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    Nee, sorry. Hij was wel zag wel wat geel net na de geboorte. Vond de verloskundige bij de nacontrole en de kraamhulp vond het ook. Maar voor het raam gezet en het trok vrij snel weg. Was met een paar weekjes weg.

Zou niet weten wat het verder inhoud als het nu nog is. Maar als het heel verontrustend zou zijn dan had de cb-arts wel gezegd dat je zo snel mogelijk naar de huisarts zou moeten lijkt me.

Maar kan me voorstellen dat je je nu druk maakt. Probeer het niet te doen en gewoon maandag af te wachten, succes!!!!

4. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Ik heb als baby geelzucht gehad en ik moest onder een speciale lamp in het ziekenhuis, maar dat was een week na de geboorte. Ik zag ook helemaal geel en niet alleen mijn ogen.
    Ik weet eigenlijk niet of ze dat met oudere kindjes ook nog doen.
    Mijn zoontje zag ook wat geel na de geboorte en inderdaad met wat zonlicht was dit al vlug weer weg. Paar daagjes.

Share This Page