Ik ben nu bijna 19 weken zwanger van de derde en ik heb nog geen 1 doos gekregen... Ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschappen vaak in de derde maand al een doos kreeg van felicitas maar dat zit er deze keer niet in....? Zouden ze mij vergeten zijn of moet ik gewoon nog wachten (ik heb me voor zeker 4 dozen op gegeven)! wanneer kregen jullie je eerste doos? Groet AyyildizF
De eerste, van Etos, kreeg ik binnen 3 maanden. Maar de rest heb ik ook nog niet gezien...Ik snap het ook niet zo goed.
de meeste krijg je toch pas bij 7 maanden? of heb ik dat verkeerd gelezen? Ik heb me ook opgegeven voor 4 dozen..ben wel heel benieuwd! kus miek
Ik kon beide dozen van kruitvat en etos ophalen toen ik 7 maanden was. Heb ze niet opgehaald omdat ik gewoon weg geen puf heb om daarvoor extra de stad in te gaan, dus heb ik aan me voorbij laten gaan.
Ik heb tot nu toe 1 doos van de Etos. Die heb ik vorige week opgehaald... Weet wel dat ik in maand 7 de doos van Prenatal op kan halen.. Ik weet eigenlijk niet eens meer voor welke dozen ik mij heb aangemeld...