nou,wij willen een vierde maar je bent er net zo mee bezig alsof het de eerste is.we hebben geklust toen de cyclusbanner de vruchtbare dagen aangaf en de eisprong dus we hebben een paar dagen flink geklust,je weet maar nooit...... een eisprong zie je niet aan de buitenkant.
He gatsie wat jammer!!! Maar als je je echt zwanger voelt misschien een bl;oedtest aan vragen bij de HA, misschin is je HCG-waarde wel moeilijk te meten!!! Liefs en een knuf nameless
Ja misschien wel. Ik heb behoorlijk last van mijn borsten. Meer bovenop mijn borsten. Had ik bij de 1e ook. Maar als ik vorige week dinsdag niet lichtjes ongi was geworden dan had ik nu al 8 dagen overtijd geweest. Dan zou je toch al een positieve test moeten zien. Bij de 1e had ik gelijk op mijn NOD een positieve test. Snap er niks meer van...
Ik heb trouwens ook sinds gisteren lichte menstruatie krampjes? Wat ik eigenlijk altijd pas na mijn eisprong heb..
Verdorie.... Da's balen. Ik vind die krampjes ook vreemd, want dat heb ik af en toe ook..... en de test is goed... dus of je lichaam speelt een gemeen spelletje, of je hebt toch nog niet genoeg HCG.... ik zou even bellen en anders toch nog even afwachten. Balen joh, ik had zo gehoopt dat deze test je geluk zou brengen....
Ja ik ook Betsie. Maar helaas. Ik wacht nog even af en als ik die sympthomen blijf houden dan ga ik de huisarts bellen.... Heb net ergens gelezen dat je HCG nog heel weinig kan zijn en dat dat best langer als 8 dagen kan duren voordat je test positief is.. Heb ik weer... Ben ook steeds duizelig.. Wordt gek van mezelf..
Jammer ooievaar. frusterend hoor lijkt me dat. nog even wachten maar weer he.. pfffff hele cyclus is wachten eerst tot het eitje en dan tot de nod .. ik hoop alsnog later op een positief bericht voor je.
Als ik echt niet zwanger blijk te zijn dan heb ik over 9 dagen alweer mijn eisprong, dus dat valt ook wel weer mee. Maar ja het blijft hier een twijfel en dat vind ik echt heel irri!!!
Hoi Ooievaar, Nou had gisteren (8 dagen overtijd) een test gedaa; negatief natuurlijk. Vanmorgen een beetje buirnverlies dus de zullen wel komen. Das maar beter zo kan ik weer aan m'n volgende ronde beginnen. Tis wat hè die FRUSTRATIE Silly
Ja het is heel irri Silly. Maar het kan bij jou maar beter doorzetten want dan kunnen jullie weer verder.. Sterkte meis..