ja, t lijkt mij ook beter dat je even belt. misschien komt ukkie toch bijna, je weet het niet. niet te lang mee oplopen joh, heb je zelf ook niks aan. lig je daar wat met harde buiken, kom op he!! laat de vk maar komen hoor. ben je zelf ook weer gerust erop. liefs
Ik zou ook meteen bellen...heb t zelfde gehad! Mijn kleine is toen ook geboren met 36 weken...had ik ook niet verwacht!Dus voor de zekerheid nog eens bellen en vragen om controle!succes!
hoi, ik heb bij de vorige ook een keer een halve nacht beneden gezeten, dat bleek achteraf toch het indalen te zijn geweest, daarna geen last meer gehad en netjes rond de uitgerekende datum bevallen. Houdt het even goed in de gaten, als het erger wordt aan de bel trekken!
hee! herkenbaar verhaal!! ik had er 2 wkn geleden last van.. maar sta onder controle bij gyn. en raad eens.. weeën.. ik zou gewoon nog een keer bellen en eisen op een ctg.. het is inderdaad nog vroeg en met weeënremmers kunnen ze het natuurlijk nog even rekken! Veel succes! liefs x
vanaf 34 weken remmen ze niet meer, dus dat maaktniet uit. Maar als jij controle wil, wat ik me levendig voor kan stellen gewoon bellen en zeggen.. ja jullie kunnen wel zeggen voorweeen maar ik wil het zeker weten.. Laat ze maar koemn of je doorsturen, ze zijn er ook om jouw ongerustheid weg te nemen. Het kan inderdaad indalingsweeen zijn of voor weeen. doen zeer zijn irritant en inderdaad bij een 2e vaak erger en meer als bij een eerste.
Ik zou bellen! Ik heb vanaf een week of 21 harde buiken gehad. Met 25 wkn en 3 dagen kwamen ze regelmatig, naar de VK, meteen door de gyn en voor ik het wist lag ik aan de remmers in de ambu op weg naar Groningen.....
ik blijf van die onrustige buiken houden en nou ben ik sinds 2 dagen ook giga aan de diarree de vk heb ik nog niet gebeld....
Ik zou echt even bellen als ik jou was! Je kunt maar beter geen risico nemen nu, aangezien het nu al een paar dagen aanhoudt. Succes!!
ik heb vorige week wel gebeld maar ze vond het geen reden om een controle te doen omdat ze niet verwachtte dat het ontsluiting tot gevolg zou hebben omdat het minder was geworden. En nu bel ik idd even niet omdat we straks naar de notaris MOETEN
Meid ik heb met mijn eerste zwangerschap 3 dagen met een pijnlijke buik rondgelopen. Maar heb niet gebeld. Pas toen ik een bloeding kreeg en toen naar het ziekenhuis ging bleek ik al 3 dagen weeën te hebben. Ik zou NU bellen en vragen of je na het bezoek aan de notaris langs kan komen voor een extra onderzoek.
de vk vroeg me de laatste keer wel of ik bloed of vocht verloor en dat is niet zo dus dat zal voor haar ook wel een maatstaf zijn om af te wegen van wel of geen onderzoek