Vraagje..... Hoe moet ik me voorweeën voorstellen...? Zijn dit "gewoon" harde buiken die regelmatig komen maar naar een korte tijd ook weer afnemen of is dat totaal anders??? Heb vandaag 2 keer redelijk pijn onder in mijn buik gehad, tijdens wandelen, maar dit was zeker geen harde buik zoals ik die ook al vaker heb gehad. Die pijn die ik dan voelde in mijn buik straalde ook wat uit naar mijn rug. Kunnen dat voorweeën zijn of is dat totaal anders?
Ik heb de voor weeen ervaren als harde buiken die met regelmaat kwamen, ik dacht toen echt, het is begonnen. Maar dit duurde zowat 3 weken. Het was ook best pijnlijk trouwens.
Indalingsweeën, die zijn er dus ook al....!!! Haha... Dat zou ook nog is kunnen, niet eens aan gedacht. Morgen moet ik naar de vk dus dan zal ik de vraag ook wel aan haar voorleggen en misschien verteld zij idd ook al dat het is ingedaald... Het was idd ook best wel pijnlijk gisteren. Toen ik even op de bank had gelegen was mijn onderrug ook nog erg pijnlijk, ter hoogte van mijn heiligbeen.... Morgen maar even afwachten dan.
Als ik dit zo hoor heb ik gisteren voorweeen gehad. Of indalingsweeen. Ik herkende het al niet want in m'n vorige zwangerschap heb ik er geen last van gehad. Maar zodra ik opstond had ik meteen een harde buik die pijn deed.
Zat er regelmaat in of was het meer een soort continue pijn? Volgens mij zijn het geen voorween als er geen komen en gaan in zit... Dan zeiden ze tenminste bij mij in het ziekenhuis. Indaling voelt volgens hen ook meer als steken in je vagina. Ik heb dit weekend last gehad van pijnlijk strak gevoel wat opkwam, met daarbij dus een harde buik alleen voelde het echt alsof iemand je buik helemaal vastkneep, en vervolgens trok het weer weg. Mijn rug verkrampte ook mee... Denk dat dit voorweeen waren..