Hee meiden! Hebben jullie soms ook zo'n verschrikkelijke last van groeipijn? Groeien gaat hier erg hard, en de twins komen steeds verder voor op groei te liggen.. Nu 21 weken zwanger en een paar weken ging het heel erg goed.. Maar nu zit ik geloof ik alweer in een groeispurt.. Vorige week ook alweer een duidelijke groeispurt gehad , Men buik is compleet opgezet net alsof hij op knallen staat.. Dat duurt een paar dagen en dan is ook echt enorm te zien, dat ik echt weer gegroeid ben .. Niet erg natuurlijk maar het doet wel veel pijn,, Zijn er meer meiden die dit hebben? Sorry ik moest het even kwijt, even klagen 😇
Klagen mag altijd Soms is het gewoon ook even zwaar en niets is dan zo lekker dan even ventileren. Bij jou gaat het echt hard dan.....maar ja een tweeling, dat is dubbel zoveel plezier Sterkte meid! Heel veel succes!
Herkenbaar! Ik had het gisteravond ook weer. Onze twins zitten ook boven de groeicurve. Wat ik doe is m'n buik (ik heb vooral last van de strook boven m'n navel ) insmeren en licht masseren met zwangerschapsolie. Neemt de "pijn" niet weg, maar zo blijft m'n huid wel soepel Sterkte 😁
Ja daar heb ik ook vaak pijn,, masseer ook heel veel men buik verlicht wel maar ik merk aan mezelf dat ik het overal doe, onbewust later bedenk ik me pas dat ik continu op men buik loop te wrijven 🙈 Het groeien gaat ook ineens wel heel erg hard