kolf avent en via bewaarbekers

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door daniella1986, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een domme vraag.. maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Ik heb de Avent borstkolf (enkelzijdig elektrisch) en ik heb daar van de week avent via bewaarbekers bij gekocht.
    Nu heb ik gevraagd in de winkel of je deze zo op de kolf kon zetten, maar nu kan dat helemaal niet! ik begrijp nu uit de handleiding dat je iets van een adapter moet hebben, maar die zit er helemaal niet bij!
    Weten jullie hoe ik daar aan kan komen en of je die ook los kan kopen? Die zit ook niet bij de kolf.

bedankt vast!

2. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik heb ook de avent kolf die jij noemt, bij mij zaten er wel de adapters bij, evenals een avent flesje. De adapters passen op het flesje en op de aventbekers. ik weet niet of je ze los kunt kopen. Dus eigenlijk heb je niks aan mijn antwoord ;) haha

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Sommige verpakkingen van de bekers zijn incl 2 adapters. Deze zijn ook blauw, net als de deksels. Of ze ook los gaan weet ik niet, ik zou het via internet proberen.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb inderdaad toen ook het via systeem erbij gekocht maar dat was een verpakking inclusief die 2 blauwe opdraaistukken zodat je ze op de kolf kan draaien.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Daniella: ik geloof dat ik inmiddels vier van die adapters heb en dat is wel een beetje teveel van het goede. Ik stuur je even een pb waar ik woon, als je wilt kun je er wel twee ophalen.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm, hier zaten ze zowel bij de kolf als bij de via bekers volgens mij. Bij de kolf doorzichtige en bij de bekers blauwe.

7. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties.
    Ik ben teruggegaan naar de winkel met de VIA bekers en heb het pak omgeruild voor een ander pak, waar wel 2 adapters bijzaten. Dus het is nu gelukt!

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Fijn dat het gelukt is!

Deel Deze Pagina