Misschien een domme vraag.. maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb de Avent borstkolf (enkelzijdig elektrisch) en ik heb daar van de week avent via bewaarbekers bij gekocht. Nu heb ik gevraagd in de winkel of je deze zo op de kolf kon zetten, maar nu kan dat helemaal niet! ik begrijp nu uit de handleiding dat je iets van een adapter moet hebben, maar die zit er helemaal niet bij! Weten jullie hoe ik daar aan kan komen en of je die ook los kan kopen? Die zit ook niet bij de kolf. bedankt vast!
Hoi, Ik heb ook de avent kolf die jij noemt, bij mij zaten er wel de adapters bij, evenals een avent flesje. De adapters passen op het flesje en op de aventbekers. ik weet niet of je ze los kunt kopen. Dus eigenlijk heb je niks aan mijn antwoord haha
Sommige verpakkingen van de bekers zijn incl 2 adapters. Deze zijn ook blauw, net als de deksels. Of ze ook los gaan weet ik niet, ik zou het via internet proberen.
Ik heb inderdaad toen ook het via systeem erbij gekocht maar dat was een verpakking inclusief die 2 blauwe opdraaistukken zodat je ze op de kolf kan draaien.
@Daniella: ik geloof dat ik inmiddels vier van die adapters heb en dat is wel een beetje teveel van het goede. Ik stuur je even een pb waar ik woon, als je wilt kun je er wel twee ophalen.
Hmm, hier zaten ze zowel bij de kolf als bij de via bekers volgens mij. Bij de kolf doorzichtige en bij de bekers blauwe.
bedankt voor jullie reacties. Ik ben teruggegaan naar de winkel met de VIA bekers en heb het pak omgeruild voor een ander pak, waar wel 2 adapters bijzaten. Dus het is nu gelukt!