Borstenvraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mimime, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ik zit nu op ongeveer 8 DPO en op zich nog geen symptomen of kwaaltjes kunnen bespeuren, behalve 1 ding; mijn borsten!
    Gister deed ik mijn bh aan en ineens viel me op dat hij te klein is.
    Ik heb een E cup, dus al goed bedeeld zeg maar.
    Maar mijn bh's zijn dat ook hahaha. Ook andere bh's gepast, ook deze te klein!
    Ze puilen er gewoon uit :$:$:$

Zeker weten dat dit niet zo was, dus dat dit pas sinds gister is.
    Ze lijken wel gezwollen en mijn tepels lijken ook wel groter, zelfs vriendlief ziet het verschil.

Kan dit ook bij ongi horen? Ik heb dit nog nooit eerder gehad, maar met mijn lijf weet ik het nooit :D

2. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik merkte alleen dat mijn borsten gevoelig waren, vooral aan de zijkant. In tegenstelling tot veel anderen had ik hier voor mijn menstruatie nooit last van. Ze waren niet groter. Nu lijken mijn tepelhoven wel wat groter en donkerder te worden.

Succes, ik hoop dat het raak is!

3. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    bij mij waren mijn borsten ook het eerste "signaal" van zwangerschap.
    Borsten gevoelig, iets groter (ben niet zo goed bedeeld van mezelf ;)) en ook tepels wat groter en steviger....

Wie weet geldt dat ook voor jou...?!

4. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja het stomme is dat ze nog niet echt pijnlijk zijn ofzo, begin nou wel heel benieuwd te worden!
    Vrijdag is mijn NOD, hopelijk heb ik geduld tot vrijdag met testen!

5. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi,

Helaas zegt het niet altijd wat.
    Ik had ook al zo'n 1 a 1,5 week last van erg pijnlijke borsten, cup maat groter, tepelhof groter, veel meer van die Montgomery bultjes en aders ineens heel zichtbaar.
    Toch afgelopen woensdag ongi geworden, al had ik woensdag alleen een beetje bruin bloed met een klein beetje helder rood.
    Do - vrijdag flink bloedverlies, gister heel weinig en nu niets meer, maar nog steeds dezelfde "klachten".

Toch hopen dat het bij jou wel iets betekend!!

:)

6. Lukkiemie

Lukkiemie Lid

13 mei 2013
    98
    0
    0
    Verpleegkundige, lactatiekundige
    Noord-Holland
    Bij mijn eerste twee was pijn in m'n borsten het eerste signaal van een zwangerschap, maar deze keer heb ik nog niet zoveel last van mijn borsten. Eigenlijk heb ik nog helemaal nergens last van.. Mijn borsten zijn pas later in de zwangerschappen in omvang toegenomen, dat was bij mij dus nooit een eerste signaal.

Groetjes, Mia

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankjulliewel!
    Ik ben heel benieuwd, je kunt er inmiddels niet echt omheen dat ze groter zijn!
    We zullen eind van de week ontdekken of ik ongi wordt of misschien wel zwanger ben!

8. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Wouw! Dat is snel.
    Ik heb sinds 2/3 weken pas echt dat ik mn BH's niet meet pas. Ook mijn vriend zag het zeg maar al, ook niet zo moeilijk met mijn normaal gesproken bescheiden Bcupje. :)

Borsten waren overigens wel het eerst voor mn NOD waar ik het aan merkte, maar dan was het bij mij de pijn en steken erin.

9. Lukkiemie

Lukkiemie Lid

13 mei 2013
    98
    0
    0
    Verpleegkundige, lactatiekundige
    Noord-Holland
    Oooh!! Dat je zo lang kunt wachten zeg! Ik zou er allang een testje tegenaan hebben gegooid!! ;)

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nou ik heb wel gevoelige tepels een beetje, maar verder geen pijn, ook geen andere 'zoeksymptomen' die ik vorige maand wel vond haha.
    Daarom vind ik het ook zo gek.
    Ik kan er nu niet omheen, gewone bh en shirt aan en ik moet ze erin prakken, echt bizar!

Vrijdag is mijn NOD, zou het nut hebben al te testen?

11. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Morgenochtend kan je een testje wagen. (k2v5 of action)
    Ook ik heb nooit last van m'n borsten voor NOD. Laatste keer wel... Dus ik hoop dat het ook voor jou zo is.

12. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Je kan idd nu al zo'n vroege test doen.. maar dan zit je alsnog in onzekerheid omdat de meeste bevruchte eitjes al voor of tijdens je nod verloren gaan, ALS ze al verloren gaan.
    Als ik jou was zou ik nog eventjes wachten. En wie weet wordt je wachten beloond ;)

13. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nou ik ben erg benieuwd! Ik wacht nog ff met testen, doe m'n best te wachten tot eind van de week hihi!

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nou, waar het vandaan komt die grote borsten weet ik echt niet! Maar ik n
    Ben helaas ongesteld geworden vandaag :(

15. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Wat vervelend zeg! Hopelijk volgende ronde beter ;)

Ik had toen ik net gestopt was met de pil dat mijn borsten opeens groeide, maar ik zie dat jij al eventjes bezig bent.
    Lentekriebels+homoontjes??

16. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Bij de eerste ook het zelfde. Nergens last van maar opeens c-cup en aderen erop, leek wel een wegenkaart.

17. Mimime

Mimime Niet meer actief

Geen idee, maar ik ben dus vanmorgen ongi geworden en mijn borsten zijn ook weer de normale maat!
    Blijft gissen, misschien een innesteling die uiteindelijk gewoon mislukt is, ik zal het nooit weten!
    Op naar de volgende ronde, ik hoop zo dat het lukt, mijn vriend wil zijn moeder graag vertellen dat hij vader wordt. En we hebben net gehoord dat ze nog 2-3 maanden te leven heeft, heel erg verdrietig.
    Maar het laat zich niet dwingen, dus ik hoop alleen maar dat het ons nog gegund is voordat ze er niet meer is!

18. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
  19. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankjewel!

20. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Bij mij waren de klieren onderaan mijn borsten gevoelig maar mijn borsten zijn ook gevoelig als ik ongesteld moest worden en rondom mijn eisprong dus niet echt op te varen. Mijn borsten gingen pas echt bij week 6 pijn doen het groter worden van mijn borsten kwam pas later de pijnlijke borsten werden bij mij week 15 minder als groeien ze nog steed ;)

Deel Deze Pagina