Nog geen anderhalf, toch al verslaafd.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dushi, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bumba, onze mobiele telefoons en die verschrikkelijke muziek reclame's op Animal Planet. Hij verdraait zijn nek ervoor om die te zien.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hier ook de telefoon. En eten!

3. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Mandarijnen en mijn telefoon.

@ Line: Hihi, zou best eens beschamende omstandigheden kunnen opleveren in het openbaar :)

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
  5. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    @PoezieQ ... mmm.. dat levert idd wel eens beschamende situaties op. Ik pak dan altijd snel haar handje en doe alsof er niets gebeurd :). Of ik heb het excuus dat ze nog moet afkicken van de biesss/borst.

Bumba is wel favoriet lees ik. Vind het zelf ook schattige filmpjes. Maar wat is dat met mandarijnen? Die krijg ik er bij mijn meisje echt niet in. Iemand tips voor een mandarijnverslaving? Zijn welkom :) !

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ze kan moe zijn, huilerig, ziekjes, sjacherijnig, maar als ze een afstandsbediening of telefoon ziet.....

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier Bumba, de poezen, (die arme beesten weten soms van ellende niet waar ze het moeten zoeken) en de dvd's van Sesamstraat... Als ik zeg "zal ik een dvdtje aanzetten?" weet hij niet hoe snel hij naar de tv moet rennen en ondertussen roept hij dan keihard: "Jeeeeeeeeeej!" :)

O ja, en natuurlijk mandarijnen... :)

8. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Mandarijnen, eierkoeken en liga's.

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook een "tiet" verslaafde :)

Met name 's nachts :(

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel is baby verslaafd :) .

Alles wat met baby's te maken heeft vindt ze geweldig. Het eerste woord dat ze zei was baby. Boeken, filmpjes, gewoon alles met baby's heeft haar voorker en als ze het eens niet mag (bv voor de 3e keer een filmpje kijken), is het huis te klein.

Ik ben benieuwd hoe het gaat als haar zusje geboren wordt. Hoop dat het zo blijft en dat ze niet van haar "roze wolk" wordt gegooid :) .

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Bananen! Als ze maar een banaan ziet, gaat ze al heel hard piepen en met haar handjes en voetjes zwaaien. Heel grappig!

12. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Ik vergat Senna's carrousel van Lamaze. Daarop draaien drie bijtjes op de muziek rond. Zodra Senna in de woonkamer is gaan haar ogen naar de carrousel en begint het gehum.

13. Dushi

Dushi Niet meer actief

:) :) :)

Bumba is verre favoriet. We hebben hier ook wel een luisterboekje, maar het is ook best als ze die weken niet ziet.

Mandarijnen.... inderdaad, die van mij lust ze ook niet. Zit me aan te kijken van "eet die vellen zelf maar op!"

:)

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Mijn dochter is ook best verslaafd aan you tube (en dient haar verzoekjes dan in, dat varieert van schnappi tot teletubbes tot mickey mouse)
    Ook is ze verslaafd aan geld op het moment haha, ze speelt al weken lang met centjes die ze overal in wil stoppen (in haar sokken, in tasjes, in de broek van haar kleine broertje). Ze gaat er ook mee "betalen" en "werken".

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hier een speenverslaafde. hij mag hem al een tijdje niet meer overdag, maar als hij er een vindt ergens... hij lijkt ze als een hond te verstoppen en komt er dan opeens mee te voorschijn een tijd later!
    soms ziet hij dat ik er een uit de afwasmachine haal en in de kast leg, nu, brullen meteen!

ik zei altijd, al je kunt lopen is het gedaan met die speen. Hij is nu 14 maanden, maar net een tijd ziek geweest en dan zwicht ik toch weer...

verder alles aan eten, het is een snoep en bedelkont. het harde opvoeden moet maar eens gaan beginnen! Ook al is het iets gezonds als fruit, hij moet toch leren dat hij niet alles zomaar krijgt wanneer hij het wil!

Deel Deze Pagina