Nog geen buik!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lily, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ben nu 9 weken en mijn mannetje maakt zich ook zorgen of we het wel tot de 12e week verborgen kunnen houden.
    Zelf vind ik dat ik er eerder gewoon dik uitzie en niet zwanger. Ja heb een bollere buik van schaambeen tot navel maar daarboven ook een dikkere rol en een opgeblazen maag :( :(

Kan ook niet wachten tot ik echt een zwangere buik heb om mee te pronken!!!

2. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Haha die rol heb ik dus ook! Maar goed die heb ik altijd al gehad omdat ik altijd al stevig ben geweest. Maar sinds ik zwanger ben is die nog groter. Ik zeg iedere keer tegen mijn man dat die kleine volgens mijn mijn vetjes naar boven trapt zo van "Wat mot dat hier, dat is mijn plek ja" Hahaha

Gisteren moesten we naar een verjaardag. Dus ik lekker gedoucht en ik wil mijn rok aan doen en wat denk je!!

Mijn man moest mij helpen om hem dicht te krijgen!! Dus het begint dan toch echt te groeien. Nu nog een zwanger hobbel kweken ipv een vette buik :(

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja gek hé dat je daar benenden bij je schaambeen een dikkere buik krijgt...daar zie je dan ook echt aan dat dat geen vet is maar toch echt van de zwangerschap!

Deel Deze Pagina