Hallo allemaal, Ik heb 3 dingetjes die ik jullie wil vragen! Ik heb nu sinds anderhalve maand een soort van onderhuidse allergische jeuk van me oren tot me neus.. Ik word er helemaal gek van! Vooral snachts! Kennen jullie dat? Vraagje 2..Ik heb sinds een week pijn aan me kuiten, ik draag geen andere soort schoenen, en weet dus niet waar het vandaan komt! Jullie enig idee? En als laatste. Ik woog 55 kilo voordat ik zwanger werd.. door het minder eten woog ik uiteindelijk nog maar 51. En dat weeg ik nu nog steeds! Ik snap het niet want het lijkt me toch dat je zo langzamerhand wel zwaarder moet worden? Of komt dat later pas? Nou ik hoop dat jullie hier wat antwoorden op hebben ? Liefs
de eerste 2 vragen kan ik je niet mee helpen sorry! kwa gewicht was ik eerst ook 5 kilo afgevallen en pas na de 20ste week kwam er geleidelijk wat bij op. vanaf de 30ste week gaat het hier opeens heel snel. vanaf 31 weken ben ik al 5,5 kilo aangekomen, nu totaal 8 kilo. zolang de verloskundige niets zegt over je gewicht is het allemaal goed. zolang jij maar voldoende eet en ook gezond eet.
Vraag 1: het kan zijn dat je huid wat vetter of droger is tijdens je zwangerschap, vooral daar in je gezicht. Daar zou die jeuk van kunnen komen. Vraag 2: geen idee, heb het zelf niet. Kan me voorstellen dat het iets te maken heeft met dat je onbewust toch iets anders gaat lopen als je weet dat je zwanger bent. Ik heb een paar dagen flink kramp in mijn dijen gehad, vorige week. Vraag 3: ik ben nu 5 weken zwanger, en 8 kg afgevallen de laatste maand. Had ik bij de eerste ook. Toen ben ik eerst 12 kg afgevallen en er later weer een stuk of 20 aangekomen. Na de bevalling was ik dus gelijk weer even zwaar als voor de zwangerschap. En daar gingen toen nog wat kgs vanaf! Geniet van je zwangerschap! Zolang jij goed eet en je vk geen problemen ziet, is er niets aan de hand!