pijn in mijn buik?wat is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door unbreakable, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unbreakable

17 mei 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    hallo dames,

weet iemand mij misschien te vertellen,wat dit zou kunnen betekenen.

Ik ben nu 7 maanden bezig met zwanger worden.ik slik nu 2 maanden gravitamon,ik had de ovu testen,maar misschien had ik te vroeg getest,awel ik had nie genoeg kaartjes.maar een paar keer een heeel licht streepje,maar daarna waren ze op,en had ik zoiets,naja we doen het bijna elke dag,gewoon omdat we zin hebben hoor.
    ik zou volgens mijn banner,rond de 19,20e mijn eisprong hebben.ik heb onregelmatige cyclus,de ene keer 33 de ene keer 28.ik had hem deze keer op 33 gezet,want ik was voor het laats de 3e nov ongi geworden.
    nu,gisteravond kreeg ik een vette kramp en steek,nu in de ochtend heb ik al de hele tijd last van egt ongi gevoel,gewoon pijnelijk gevoel,in onderbuik en rechter lies.
    ik moet egt nog nie ongi worden,wat kan dit zijn?

groetjes debbbbbby

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hmm altijd lastig om antwoord te geven op deze vraag. Ik wil je immers geen valse hoop geven, maar dit is mijn ervaring.

2 weken voordat ik ongesteld moest worden, echt 2 dagen na mijn eisprong, kreeg ik licht het gevoel alsof ik ongesteld zou worden. Dit heeft 2 weken aangehouden tot de dat dat ik echt ongesteld moest worden. Toen werd het wel wat heftiger hoor. Ik had dus al maatregelen getroffen want ik zou 'gewoon' ongesteld worden dacht ik. Die menstruatiekrampen blijken dus heel goed bij een innesteling te passen. Ik bleek zwanger!

Ik hoop voor jou dat het net zo zal lopen, maar ik wil je echt geen valse hoop geven. Bij iedereen is het immers anders.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    er heerst ook buikgriep dus pin je er niet op vast dat je zwanger bent,als je wel ongi word is het zo een teleurstelling,hoop voor jou dat het raak is.

4. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ik ken het gevoel... Die menstruatieachtige krampen en dan ook doortrekkend naar je lies. De ene keer aan de linkerkant en dan weer de rechterkant... Het blijft elke keer een raadsel wat het nou precies is... Ik zal voor je duimen iig...;)

5. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Zie trouwens dat jij op dezelfde dag als ik kan testen ;).. grappig!

6. unbreakable

17 mei 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    heheh ja idd zelfde dag,nou houden we elkaar maar op de hoogte ,ben benieuwd.
    ja buikgriep,het kan,ik heb hier nog 3 kleine jongens rondlopen,maar gelukkig nog geen enkel teken van buikgriep.ik heb idd nooit zo n gevoel gehad,vind het een beetje raar.daarom de vraag.

ik hoop dat het zover is,maar ga me er niet meer op in stellen,want maak me gek op die manier.

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Het kan ook je eitje zijn geweest.
    Dat kan soms ook gemeen pijn doen...

8. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb dus hetzelfde.
    ik heb met ovulatie testen getest en had vorige week donderdag een positieve test een dag erna voelde ik aan de rechterkant mijn ei en sinds die dag heb ik die "buikpijn" aan de rechterkant ik heb ook dat gevoel van ongesteld worden maar ik ben altijd op de klok gelijk en moet dus pas volgende week donderdag ongi worden.
    wil geen hoop hebben , maar heb het stiekem toch hahahahhahah

groetjes peggy

9. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    had twee keer dezelfde tekst hoop dat ik hem nu goed heb weggehaald, ben geen pc wonder :)

10. linny83

linny83 Lid

21 nov 2006
    32
    0
    0
    brabant
    ik heb ook het zelfde..
    last van een ongi gevoel en steken in mijn lies..
    laten we hopen dat we allemaal zwanger zijn :D :D :D

11. unbreakable

17 mei 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    oow wat leuk,allemaal rond dezelfde tijd testen hahahah,nou hoop egt voor ons een sintkado.
    vervelend wel,we moeten nog een tijdje w8ten

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik heb voor mijn vriend al leuke dingen besteld als hint.
    hij is helemaal gek van ajax dus heb ik een rompertje een speen en een drinkfles van ajax besteld. dus als het raak is krijgt hij die voor sinterklaas. hoop alleen dat ik zolang mijn mond kan houden omdat ik al donderdag kan testen en dan tot 5 dec moet wachten. maar lijkt me wel een kei mooi gezicht als het op die manier verteld word.

groetjessssss peggy

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zou jij je vriend het op die manier vertellen? Zou je niet samen met hem testen dan? Als jij je mond zou kunnen houden zou ik het héél knap vinden!

14. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Ook ik kan me bij jullie aansluiten. Heb mijn eitje waarschijnlijk zondag gehad. Heb ook gezeur ik mijn onderbuik.

Ik wens [-o< met jullie mee!

Melanie

15. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    wil niet vervelend doen, maar had vorige ronde precies dezelfde klachten. Ben echter wel ongesteld geworden al was dat deze keer ook anders dan anders, veel korter en veel minder heftig.

16. unbreakable

17 mei 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    sja we moeten elkaar een beetje opsterken he,tis niet zomaar wat,iedereen weet hoe het is om graag zwanger te worden,maar niet helemaal gaat zoals je wilt.
    ik had liever ook al 5 maanden geleden zwanger willen zijn,maar helaas,dus elke maand hoop ik opnieuw,en een beetje elkaar steunen en adviseren is dan wel fijn tog dames?
    we weten allemaal wat teleurstelling is.

17. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Zeker zeker.

Ieder houvast houdt je positef en hoopvol

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo beebje,

ikzeg dat wel zo mooi maar ik weet ook niet of ik het voor me kan houden.
    waarschijnlijk niet
    en hij wil eigenlijk kei graag bijde test zijn maar ik heb daar een beetjemeite mee.
    als ie negatief is vind ik dat klote en verwerk dat het liefst gelijk alleen.
    klinkt een beetje stom maar lijkt wel alsof ik me dan schaam om die negatieve test.
    of zo iets.

maar ik zeg iedere maand dat ik niks ga zeggen en doe het dan als puntje bij paaltje komt dan toch hahahahahahahha

19. unbreakable

17 mei 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    goedenmorgen dames!

nou heb gewerkt gisteravond,heb de hele dag krom gelopen,het is heel raar,maar de steken springen erdoorheen.
    als ik mijn vinger een beetje in mijn navel druk,dan is het hard en doet ontzettend pijn.
    heb egt geen idee wat het zou kunnen zijn,hoofdpijn en verhoging.
    absoluut geen buikgriep,want het voelt niet zo

20. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi ben zaterdag (18 november) geinsemineerd en voelde dezelfde avond me eisprong.
    Nu is het dag 19 en nu heb ik ong-achtige krampjes in me buik en een wat misselijk gevoel.
    Ook had ik net een beetje roze bloed bij het afvegen.
    Was het maar vast 30 november dan kon ik testen! :(

Deel Deze Pagina