Nog geen Duivels...Very Confused...

Discussion in 'Zwanger worden' started by kreeftje1984, Dec 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    nou heb een kleine bloeding gehad maar kan niet zeggen dat het nou echt los is gekomen zat ook veel slijm bij :oops:

Is dit een teken van mensuatie? en zou ik nu dan ook moeten rekenen vanaf de dag dat ik de bloeding kreeg? :-k

2. Druppie

Druppie Actief lid

Oct 30, 2006
    107
    0
    16
    Hoi Kreeftje,

Moet jij dan ook naar de gyn vanwege menstruatie die niet op gang komt? Ik moet 12 januari voor de eerste keer naar de gyn. omdat mijn cyclus puinhoop is (cyclussen van meer dan 70 dagen en langdurige menstruaties) Misschien fijn om elkaar op de hoogte te houden?

Groetjes Druppie

3. Druppie

Druppie Actief lid

Oct 30, 2006
    107
    0
    16
    Oh, en volgens mij kun je gaan tellen vanaf de eerste dag dat je rood bloedverlies hebt, weet het niet helemaal zeker, dus als er dames zijn die het wel zeker weten...? zou het even allemaal opschrijven (wanneer bloedverlies, kleur, hoeveel enzv.) zodat je met de gyn kunt overleggen.

4. kreeftje1984

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja ik moet ook naar de gyn voor mijn menstruatie bij mij is het ook een puinhoop! :( de primolut kuur die ik heb gehad is ook niet goed aangeslagen.
    Heb nu dus een verwijzing naar de gyn gekregen en moet hier 15 januari heen.

Lijkt mij ook leuk en fijn om elkaar op de hoogte te houden je mag me ook altijd een pb sturen.

Liefs kreeftje

5. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    Hoi,

Ik zit nu op dag 88 van mijn eerste cyclus en nog geen ongi te bekennen. Zou het dan kunnen dat ik ook PCO heb? Volgens de dokter moet ik gewoon nog afwachten. En die kuur die jullie hebben gekregen... Komt daar ook je eisprong van op gang of heb je dan alleen een ontrekkingsbloeding?

Gr.

6. kreeftje1984

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hoi lucky...

Ik ben sinds Augustus al erg onregelmatig ongesteld ook tijdens pilgebruik kwam het moeilijk op gang. Ben er dus mee naar de HA geweest en heb van alles geprobeerd ik moest het eerst ook steeds afwachten maar het kwam gewoon echt niet op gang mijn cyclus duurde soms wel 4 maanden lang voor ik weer ongi was :confused:
    Ik heb gewoon doorgedramd bij de HA zodat ik er wat voor kon krijgen.
    Dat was dus de primolut kuur, na mijn weten zorgt deze kuur dat je na 10 dagen slikken 2 dagen erna een bloeding zal krijgen (het wekt de menstruatie op) helaas is dit bij mij niet het geval geweest :( ik ben dus nu doorverwezen naar een gyneacoloog hier moet ik 15 januari heen.

7. Druppie

Druppie Actief lid

Oct 30, 2006
    107
    0
    16
    Hoi Lucky,

Is dit je eerste cylus na de pil? Op mijn 18de ben ik een tijdje gestopt geweest met de pil en toen duurde het een halfjaar en nog geen menstruatie. Toen heb ik inderdaad van de dokter medicijnen gekregen (geen flauw idee wat) en daarna was het ook weer op gang. Dus dat je nu nog geen menstruatie hebt kan komen door de hormonen die toch nog in je lichaam zitten. Het wil nog niets zeggen over PCO. Misschien kun je je zorgen neerleggen bij de huisarts, en dan heel nadrukkelijk zeggen dat je wilt dat het nagekeken wordt, zodat hij wat sneller actie onderneemt. Veel succes,

Groetjes Druppie

8. Druppie

Druppie Actief lid

Oct 30, 2006
    107
    0
    16
    oh, en of je dan na medicijngebruik ook een eisprong krijgt dat weet ik niet.

Ik heb trouwens van de huisarts geen primoluut gekregen. Hij heeft me meteen doorgestuurd naar de gyn. Dus ik denk dat de werkwijze per huisarts erg kan verschillen.

9. Druppie

Druppie Actief lid

Oct 30, 2006
    107
    0
    16
    Ik heb het even opgezocht, als het niet klopt, laat het me even weten. Volgens mij is primolut om de menstruatie op te wekken en clomid om een eisprong te..., euh.... hoe zeg je dat? ook opwekken? Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat er bij primolut zoveel waarschuwingen staan om het niet te gebruiken tijdens zwangerschap, mag het dan wel net voordat je zwanger wordt, is dat zo snel je lichaam uit? Want ik lees dat veel vrouwen primolut krijgen. Nou, ik wil graag eerst primolut en daarna clomid :) Nee hoor, ik zal maar eerst even gaan luisteren wat de gyn gaat zeggen. Vind het wel erg spannend.

Groetjes Druppie

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

dat dikgedrukte klopt. primolut is niet erg om te gebruiken als je zwanger bent, liever niet natuurlijk. mn gyn zei dit en heb het van meerdere meiden gehoord op dit forum.

succes bij de gyn!

11. kreeftje1984

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hee meiden,

Bij mij hier ook nog steeds hetzelfde heb nu nergens geen last meer van erg vreemd allemaal en wordt er erg onzeekr van BLEHHH

Hopelijk zal ik er bij de gyn wat wijser van worden.

En lucky jij er ook maar suc6 mee tis erg vervelend allemaal...

@druppie

jij ook suc6 bij de gyn ben toch ook wel benieuwd.

Share This Page