nog geen ei, hangt samen met monnikspeper en zilverkaars?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Majkuh, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    titel zegt het al, dag 17 vandaag en nog geen ei, eerste maand op dag 16 ei gehad, 2e maand op dag 14, ik weet dat het pas dag 17 is, maar maak me nu al druk :oops:

ik slik monnikspeper en zilverkaars tegen PMS en dat helpt enorm, maar zou het daarmee te maken kunnen hebben?

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hmm, vind dit op het internet
    Bij Monnikspeper heb je dat niet maar als je een kinderwens hebt kun je beter geen monnikspeper gebruiken. Evenzeer als het niet aanbevelenswaardig is om de pil de gehele maand te slikken moet je dat ook bij Monnikspeper ook niet doen want bij de juiste dosering blijft dan de menstruatie uit.

meteen stoppen dus!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Monnikspeper kan je onvruchtbaar maken of juist je vruchtbaarheid bevorderen AFHANKELIJK VAN DE DOSERING. Wat echter de juiste dosering is, weet ik niet. Het zit ook in Etos Zwanger worden. Sommige meiden krijgen daarvan een eisprong, maar bij anderen raakt de cyclus compleet in de war. Mee oppassen dus!

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hier was ik dus al bang voor..
    ik slik de etos pillen vanaf dat ik met de pil ben gestopt en ik ben nog steeds niet ongi geworden. ben niet lang aan de pil geweest en ook al eerder gestopt, gelijk normale cyclus. wel lang 38, ik hoopte door wat er in de etos pillen zit (monnikspeper) dat mijn cycli korter zouden gaan duren en kijk nu eens. ik ga er toch maar mee stoppen. vind het te link.

Deel Deze Pagina