Ik zit in ronde 5, gisteren was dag 20 van mijn cyclus die normaal varieert tussen 28 en 32 dagen. Ik heb al sinds gisteren heel erge buikpijn onderin mijn buik. Het voelt als menstruatiepijn (die ik normaal gesproken dus echt zeer zelden heb) en ook een beetje als toen ik mijn miskraam kreeg. Maar volgens mij kan dat het niet zijn, want ik ben 2 juli nog ongesteld geweest, en flink ook dus een zwangerschap lijkt me onwaarschijnlijk. Voor innestelling lijkt het me te vroeg en voor mijn eisprong te laat. Eisprong zou al geweest moeten zijn een aantal dagen geleden want die heb ik ook gevoeld. Iemand nog meer heldere ideetjes wat dit kan zijn? Wanneer zouden jullie de HA bellen? Tis echt wel heel pijnlijk eigenlijk
Ook ik heb deze maand ruim een half uur last gehad van erge buikpijn. Het voelde ook als een erge steek en ook een beetje als menstuatie pijn. Ik weet ook niet goed wat het kon zijn naat mijn idee was het ook voor een innesteling te vroeg. Maar toen ik op zo'n calculator keek was het 1 dag voor mijn innesteling. Bij mij is de pijn wel weer over gegaan, maar wat het was weet ik ook niet. Ik heb het ook nog nooit eerder gehad, maar het lijkt ook op de pijn die jij beschrijft.
herkenbaar alleen 5 dagen voor NOD bij mij. En kijk...hihi gewoon de innesteling geweest. Succes meiden!
Volgens mij is het niet te vroeg voor innesteling hoor. Ik was 3 juli ongi en volgens de calculator zou een mogelijk innesteling rond de 21e zijn... Maar hoe dat voelt? Daar heb ik helaas nog geen ervaring mee. Ik hoop het voor je!
of je hebt een langere cyclus. Ik wist door ovu testen dat hij kort was. 25 dagen Zo wist ik nadat ik pijn had wat het was. Ik had een half uur zeker zware steken. Die kwamen rustig op en zwakte rustig af. Maar zo erg dat ik dacht ziek te zijn. Maar er kwam niets. Ging bijna nock out ervan.