Hoi allemaal! Hoop hier een beetje steun te krijgen.. Want ik weet het niet meer! Donderdag is mijn NOD dag, maar ik wordt ook weleens 2 dagen eerder al ongesteld, beetje onregelmatig dus. Nu heb ik gister een clear blue + test gedaan en er kwam een heeeel klein dun streepje! Ik dacht nou streep = streep.. Maar toen las ik hier vanalles over pennestreepjes enzo ( het streepje stond er overigens binnen de 5 minuten) Daarna nog 2 testen gedaan ( ik weet het erg stom.. Vooral omdat het 'smiddags was.. ) Maar goed allebei negatief. Vanochtend weer een cb + gedaan en het streepje was dikker! Vanmiddag uit mijn werk maar weer een test gedaan.. KV 2 voor 5 en er stond echt een duidelijke dikke streep! Maar ik durf het gewoon niet te geloven.... Kan het nu ook zijn dat ik toch donderdag gewoon ongesteld word? Groetjesss!!
het is echt moeilijk te zeggen soms ik heb in januari een posi test gehad en de dagen erna negatief ook 3 dgn voor nod getest... ha zei dat het vmk was... het was een dun streepje heb hem nog steeds het is vd kruidvat 2 voor 5 euro. misschien kunje bloed laten prikken maar als je meer duidelijke testen hebt dan is het vrij zeker positief ik had vandaag een test gedaan van eige merk van de drogist en er kwam ook een dun streepje...pff en had al gedronken en was met middag urine dus ik ben ok onzeker maar meid ga ff bloedprikken dan is het 100 procent zeker zet anders ff een foto van de test erop
Ja maar ik weet niet of de huisarts al iets gaat doen als je NOD nog moet komen.. Ik maak mezelf ook veel te gek! Maar dat herken je dan waarschijnlijk wel.. Leuk is dat hé als er zo'n heel dun streepje staat.. Maar nu heb ik er dus daarna al 2 gedaan die echt dik waren dus ja ik ben alleen gewoon bang om het te geloven denk ik. Want heb heel erg het gevoel ongesteld te worden! Bedankt voor je snelle reactie iig! Geeft een goed gevoel als je niet de enige ben hé.. Jij ook succes! hoop voor je dat het posietief blijft! Foto heb ik geprobeerd maar ons fototoestel is leeg! Zal het morgen eens proberen.
Zou gewoon ff wachten tot je nod komt. Is ook zo veilig, want als je van te voren test en het is een positieve test kan het ook nog wel eens mis gaan, normaal zou je denken dat je ongesteld werd, maar dat is dan niet zo. Het is ook heel verleidelijk om eerder te testen, maar zou gewoon wachten op je nod
ik denk bij jou dat het wel goed zit je testen worden idd dikker en mijn vmk was ie 1 keer positief en daarna niet meer ik kijk uit naar de foto
Als het streepje duidelijk is en dikker als de vorige keer, dan denk ik toch echt dat je gewoon zwanger bent!
Aangezien de CB duidelijker is geworden en de KV 2 voor 5 euro ook een duidelijke streep liet zien ben je gewoon zwanger hoor! En het gevoel dat je ongi gaat worden hoort ook bij een zwangerschap! GEFELICITEERD
Bedankt voor jullie reacties! Voel me er al stuk zekerder door! We gaan vrijdagavond samen testen dus ik hoop dat het snel zover is! Word gewoon onzeker door mijn gevoel om toch ongesteld te worden.. Voelt echt hetzelfde! Alleen nu wat minder kramp. Iig allemaal erg bedankt voor de reacties!
Hallo iedereen, Ik zit ook met een vraagje, ik heb net een zwangerschapstest gedaan en in de schaduw zie ik een heel licht streepje maar als ik in de zon hou dan zie ik hem niet. Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden. Betekend dit dat ik zwanger ben of niet(ik bedoel met de test). Groetjes Liana
Ìk denk het niet. Een schaduwlijntje is vaak negatief! Het lijntje moet echt een kleur hebben (blauw of roze/paars). Over een paar dagen nog eens proberen! Overigens als je voor je NOD wilt testen, kan je het beter met de eerste ochtendurine doen en niet in de middag. In de ochtend is je urine wat meer geconcentreerd.
Ik wacht nu een paar dagjes met een andere test te doen en dan wachten we wel weer af Maar in ieder geval bedankt voor je reactie
@ AstridDi: Liana23 heeft trouwens met de veelbesproken Predictor getest....Ik durf daar dus geen mening over te geven.