Hoi Ik zit nu in ronde 11 en ben vorige maand begonnen met temperaturen. Mijn cyclus is ontzettend regelmatig, normaal 26 of 27 dagen. Mijn cyclus van vorige maand was precies zoals ik hem verwacht had. Nu zit ik deze cyclus al op dag 15 en heeft ff nog steeds geen eisprong aangegeven. Ik heb zelf ook niet duidelijk kunnen voelen of ik hem al heb gehad. Ik vind het verloop ook zo raar om te zien. Volgens mij klopt dit niet en moet ik mijn eisprong toch al gehad hebben. Wat denken jullie? De kaartjes staan in mijn album.
Als je temp komende dagen weer 36.9/37.0 of hoger blijft krijg je waarschijnlijk je kruis op dag 11. Hangt dus een beetje af van je temp komende dagen...
Ja was wel iets later idd op dag 12 en 13. Om 8.30 en 8.00, dus ook weer niet heel veel later. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik die dip van mijn eisprong weer zou zien...
Normaal rond 7 uur 's morgens. Vandaag nog geen kruis, maar ik las dat als ik drie dagen een verhoogde temperatuur heb, FF dan de eisprong bepaalt. Dus als ik morgen nog een verhoogde temperatuur heb, wordt ie vastgesteld.