met roken! goed he het gaat zo goed ,ik heber hellemaal geen trek in ..mijn man rookt wel en ik vind het nu zo vies ja als je een kleine wilt moet je wel vind ik tis moeilijk echt ,maar als je echt wilt kan je het! 8)
Van harte meid! Heel erg goed, zelf ben ik nu vandaag 1 maand gestopt met roken. Het is idd moeilijk maar net zoals je zegt als je het echt wil dan kan je het. Nu vind ik het ook echt stinken als mensen roken. Volhouden he! Ik ben iig trots op je .... dus ga zo door! Groetjes, Laura
Hartstikke goed joh! En nu volhouden he? Ik ben nu ruim 3 jaar gestopt, en het begin was moeilijk, maar het werd echt steeds makkelijker. Veel succes!
Super! Ik ben nu bijna 3 weken er van af! En ik ga het volhouden (hoop ik). Ik hoop dat ik het ook gauw vies ga vinden!
bedankt allemaal ..ben ook best trots op mezelf? en op jullie die ook gestopt zijn ja dit me net iets te belangrijk om door te gaan met roken soieso ik was zooo moe door roken,,echt lichaamelijk niet meer fit enz kan toch niet als je 23 bent! hahahahah
hallo allemaal, ik ben vandaag ook een week gestopt haha ..ik vind het wel moeilijk maar het doel is het allemaal waard! ik vind namelijk ook dat je niet het risico kan lopen door te roken voor, tijdens of na je zwangerschap.. mijn vriend rookt nog wel maar op balkon haha..hij kan de drive nog niet vinden om ook te stoppen maar goed wat niet is kan nog komen he.. sterkte allemaal en als je wil kan je alles! liefs marga..