Nog geen kinderen -7 maanden gestopt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cybi, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (Belgiƫ)
    Hier zitten we ondertussen in ronde 11 :(
    Ik heb al kids uit men eerdere relatie maar bij ons lukt het precies ook maar langzaam...
    We worden soms bang dat we ook via de mmm moeten gaan...
    Heb het er wel voor over,maar dat lijkt me zo slopend!

2. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Allereerst...moet me echt is gaan aanwennen om vaker op ZP te komen!! Is nu al weer ruim een maand geleden:$ Sorry!!!:)

Cybil...GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Hier is de eerste ronde met Clomid vandaag officieel gestopt. Bij de echo van vandaag was geen verbetering te zien qua formaat eitje en dikte slijm. Heb nu weer medicatie gekregen om mijn ongi op te wekken. Daarna proberen we het opnieuw met Clomid, maar dan op dubbele dosis. Nu maar duimen dat dit wel gaat werken.

Ga nu snel alles weer eens bijlezen en meiden....ik beloof hierbij plechtig dat ik ga proberen om het nu wel bij te gaan houden. ;)

3. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    Cybi...wat goed!!!! Gefeliciteerd joh!!! Wat moet dat een lekker gevoel zijn...(ben stiekem een beetje jaloers..) Geniet ervan!

liefs Michelle

4. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    *Michelle, dank je!! ;) En een beetje jaloers mag je best zijn hoor. Ik snap het als geen ander! Hoop dat het voor jullie ook snel raak zal zijn!!

*Marijke, het is sowieso wat stil hoor dus maakt helemaal niets uit! ;) Jammer dat de Clomid niet het gewenste effect heeft gehad. Zoals je dus kan zien, bij mij wel direct de eerste ronde met Clomid raak. Dus geef het niet op, ik vind het nu al een wondermiddel ;)
    Sterkte ermee!

*Kimpietjuh, hoop dat de mmm niet nodig is succes ermee!

*pina, dank je! ;) Ik blijf zeker mee kletsen en ik hoop dat jullie snel volgen. Mijn idee, iedereen dit jaar zwanger en een babybijeenkomst ;)

Hier inmiddels een afspraak voor een eerste echo op 17 februari gemaakt.... dat duurt me nu al te lang....!!! ;)

5. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Opgeven doen we nooit!!! Heb er nog steeds vertrouwen in dat het van eigens een keer raak zal zijn.

Hoor trouwens vaker dat mensen snel na Clomid zwanger worden. Het kan bij mij altijd nog zijn dat de 50 mg dosis voor mijn lichaam gewoon te laag is. Daarom gaan we na de ongi-dagen starten met 100 mg en dan zien we wel weer verder.

En geniet van de echo over een paar weekjes!!!! Wacht duurt lang, maar denk maar zo...het wachten wordt wel beloond!!

6. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi Marijke,
    Het kan inderdaad heel goed dat 50mg voor jouw lichaam niet voldoende is. Ben benieuwd wat het effect zal zijn de komende maand. Hopelijk voor jou ook snel in verwachting van een wondertje ;)

7. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    Gefeliciteerd Cybi!

Wij zitten helaas in ronde 11.....:(

8. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Jammer Smartgirl! Maarre... ronde 11 was onze geluksronde tot nu toe dus wie weet voor jullie ook ;)

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he hallo ik ken het ..

ik ben nu vanaf mei bezig
    dus 9 maanden
    dus ik hoop dat het snel raak mag zijn ..

we zien we..'

we houden de spirit erin

10. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    veel succes hoor meid!

11. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    Hallo dames,

Zijn er al mensen met positief nieuws?

Ik ben vorige week een paar dagen heel licht ongesteld geweest.
    Heb nu nog steeds last van steken en mijn voortanden (boven en onder) zitten een beetje los. Kan ze met mijn tong heen en weer bewegen en het knarst een beetje.

Ik ga morgenvroeg toch maar voor de zekerheid een test doen, maar reken nergens op.

12. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Spannend Smartgirl! Succes in ieder geval! Ik duim voor je!

13. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    hier op naar de mmm helaas...

14. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    Hier vanmorgen een test gedaan en deze was negatief :(
    Zit nu in ronde 12.

15. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    A.s. maandag gaan we voor het eerst naar het ziekenhuis...

Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat alles goed zal zijn, maar aan de andere kant frustreert het me behoorlijk dat alles zo goed lijkt te zijn en dat het toch niet lukt, misschien zou het ook wel fijn zijn als ze een oorzaak kunnen vinden.

Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Pina

16. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    -Michelle, jammer dat het niet 'gewoon' wil lukken. Ik zie dat je 9 febuari intake hebt gehad. Is daar nog iets uit gekomen?

-Smartgirl, jammer toch in de volgende ronde. Succes met klussen! ;)

-Pina, Veel sterkte in het ziekenhuis. Ik begrijp je frustratie als geen ander want ook bij mij leek alles goed te zijn. Alle uitslagen kwamen goed terug. Totdat ik - toevallig?- bloed moest prikken en precies die maand geen eisprong had. Toen was snel duidelijk dat wij Clomid nodig hadden om een goede eisprong te krijgen.
    Hoop dat het niets ernstigs is maar dat je net al ik gewoon een zetje nodig hebt om zwanger te worden. Hou je ons op de hoogte?

17. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Even een update van mij. Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en bij het inwendige onderzoek konden ze niets zien wat afwijkt! Alleen een kleine vleesboom, maar volgens de dokter is dat iets wat bijna iedere vrouw heeft na haar 30ste en is het vergelijkbaar met een soort moedervlek.

Mijn vriend kreeg een potje mee wat deze week weer moet worden ingeleverd. Zag hem zo snel dat potje in zijn jas stoppen dat ik meteen ( heel kinderachtig) de slappe lach kreeg bij de balie. Ook behoorlijk genant om zoiets bij de balie te krijgen, waar je voor in een rij staat en dat je dan zo'n 20 paar ogen in je rug voelt prikken vanaf de wachtbankjes.

Heb nu half maart weer een afspraak om alle uitslagen te bespreken, als ik tenminste dan niet opeens wel zwanger ben.

Groetjes Pina

18. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    dag allemaal,

wij hebben inmiddels intake gehad...we moeten de 3e cyclusdag beide bloedprikken en aan de hand wat daar uitkomt wordt het voor mij of eenhsg onderzoek of een kijkoperatie..ook gaan ze volgende maand mn cyclus (ei) volgen en moeten we een samenlevingstest doen...volgende maand dus op volle toeren de mmm in...bah...hebben deze maand even niet volop geklust...1 keer welteverstaan en wel precies goed volgens ovu testen maar toch...even geen zin in om er zo mee bezig te zijn...accepteer nu wel dat het nu eenmaal is zoals het is....volgende maand nieuwe ronde.....nu gewoon proberen te genieten met zn 2en en even het moeten eraf halen....Pina jij ook succces!

@ Cybi nog een paar weken en dan zijn de eerste 3 maanden om!

19. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    succes meiden!

ik zit nu in ronde 12 en ga beginnen met temperaturen.
    ik wil nog 2 a 3 maanden proberen en dan waarschijnlijk ook naar de ha.

20. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Pina, Michelle, succes ermee! Hoop dat het toch binnenkort nog spontaan raak zal zijn voor jullie!

Smartgirl, hoop dat het gaat lukken voordat je naar de ha gaat. Succes ermee!

Deel Deze Pagina