Nog geen kinderen -7 maanden gestopt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cybi, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Hee Michelle,

Gefeliciteerd zie ik!

Liefs Pina

2. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Dat had ik ook nog niet gezien, gefeliciteerd Michelle!

3. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Kom net terug van het ziekenhuis en alles ziet er goed uit, geen reden tot ongerustheid.

Vooral doorgaan waar we mee bezig zijn en als er over een half jaar nog niets is mogen we terug komen!

Hoe is het bij jullie intussen?

Groetjes Pina

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi,
    Ik ben nieuw op dit forum, maar wilde toch wat plaatsen.
    Wij zijn nu 9 maanden bezig zonder resultaat. Inmiddels zijn we al doorverwezen naar het ziekenhuis, waar we in april terecht kunnen. Ik heb een ontzettend onregelmatige periode, dus ik doe inmiddels geen ovu-test meer. Ook doe ik geen zwangerschapstests meer, omdat ik nooit weet wanneer de gezelligheid zich weer aan zal dienen. Ik temperatuur wel, maar dat is meer omdat ik niet weet of ik dat straks ook in het ziekenhuis moet laten zien. Ik weet absoluut niet wat er op me af gaat komen en ergens is dat wel eng.
    Ik heb al eens een inwendige echo gehad en die was toen goed, ze zagen niets vreemds. Heel onwerkelijk dit allemaal.
    Om me heen raakt de één na de ander zwanger (zoals volgens mij bij iedereen die graag wil, maar waar het nog niet bij is gelukt.) Dat doet wel pijn. Frustrerend zijn de mensen die zeggen dat je niet "geobsedeerd" moet raken en dat het wel zal lukken en dat het wel goed komt en dat we nog niet zo lang bezig zijn. Dat zal allemaal wel, maar soms heb ik ook behoefte aan iemand die zegt dat het inderdaad k*t is en dat ze begrijpen dat het lastig is.
    Wij willen dit echt heel graag, dus het maakt me vaak verdrietig. Gelukkig heb ik het liefste vriendje, dat me altijd weer opvrolijkt.

Ik hoop voor iedereen die dit heel graag wil dat het lukt. Als je ervoor gaat, is elke maand wachten er 1 te lang.

x Eevie

5. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    Wij zitten nu in ronde 12 en ik ben sinds deze maand aan het temperaturen en met ovulatietesten bezig.
    Het blijkt nu dat mij eisprong later is dan ik dacht.
    Had eergisteren en positieve test!

Ik ga hier nog 2 maanden mee door en dan ook maar naar de HA.

Deel Deze Pagina