Ja erg he, ik denk ook elke keer: weeeeeeeeeer een maand wachten. Ik wil het nu! Het duurt zo lang. En dan ben ik nog niet eens langer dan een jaar bezig kun je nagaan. En dan iedereen die zegt: je moet er niet zo mee bezig zijn. Niet mee bezig zijn?!?!!? Hoe kan ik er nou niet meer bezig zijn?!?!?
@ Hitcke jup ik schrijf me weer in voor een volgende ronde.... Heb mijn regels nog niet maar heb erg buikpijn en voel het enorm aankomen.... pfff. Heb ook mijn ei niet kunnen vinden/voelen deze maand snap niets meer van mijn lichaam....grrrr Samen staan we zeker sterk!!! Op naar de volgende ronde
Hoi meiden, Jammer hoor, dat jullie weer de volgende ronde in gaan. Weer een maand wachten... weet precies hoe het voelt!! Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!! We blijven optimistisch!!!
Jazeker blijven we optimistisch. Vanmiddag echt het gevoel dat mijn ongi kwam, maar tot op heden nog niks en voel ook niks meer. Heb ontzettend pijn aan mijn boobs hahah. Heb al wel een nieuwe banner, maar is eigenlijk nog niet van kracht....... Ga vrijdag samen met mijn hubbie een weekendje weg dus zou wel een erg mooi kado zijn als het wel zo is! Laat mijn banner wel zo staan, want het zal wel weer niet zo zijn....lekker nega heh?! Het valt me wel op dat mijn cyclussen langer worden..... eerst 28 vorige maand 29 en nu zit ik alweer op dag 30 misschien is mijn pil nu pas uitgewerkt? Liefs
Vanmorgen vertelde een goede vriendin me dat ze een droom had gehad waarin ik zwanger was. Het was net echt vertelde ze...dus ze moest het meteen aan me vragen vandaag. Nou heb ik haar niet eens verteld dat ik graag zwanger wil raken, dus moest moeite doen om neutraal te blijven kijken. Ik hoop zo dat dromen geen bedrog zijn....
Jessie: Wie weet is het stiekem toch al wel raak! Ik zag je banner en voelde je teleurstelling, maar het kan dus nog raak zijn... We wachten rustig het weekend af! Wij gaan dit weekend ook lekker weg, dan hoef ik er hopelijk niet zoveel aan te denken want wij ik heb dinsdag mijn NOD. Pina: Ik hoop ook dat dit een voorspellende droom was!! Nog even geduld en we weten het! Je gezicht in de plooi houden, pfff ik weet hoe moeilijk dat is!!! Ik krijg steeds meer vragen en vind het ook zoooooo moeilijk!
Vind het allemaal wel spannend hoor! Vandaag nog steeds geen teken van ongesteldheid......wordt al misselijk van spanning als ik er aan denk dat het eventueel wel eens raak zou kunnen zijn.... Hopelijk houd ik het vol om niet te testen tot zaterdag.... Fijn heh ff een weekendje weg, kun je weer eens ergens anders aan denken.... en een btje quality time..... Mijn vriend gaat vanaaf een hobbel dinosaurus kopen bij de lidl met geluid hahahah vond hem zo leuk in de folder....
Jessie, misselijk van de spanning of is het stiekem toch iets anders?! Je vriend is in ieder geval erg optimistisch, laat de hobbeldino maar komen!!! Nog steeds jezelf kunnen beheersen? Pfff.... ik zou het liefst nu al een test doen maar ik hou mezelf in Heeft nu toch nog geen zin
hahaha nou mijn beheersing is al niet meer nodig... mijn ongi is vanmiddag toch gekomen . Baal er stevig van, maar weer optimistisch naar de volgende ronde!!!! Hahah jah die hobbeldino is echt super melig... maakt zelfs geluid van een dino (nou ja meer een draak maar goed) ..... Mijn vriend is zeker posi zolang het maar geen "moeten" is vind hij het helemaal geweldig!!! Cybi erg veel succes nog maar 4 dagen!! spannend!
Ja zeker spannend, maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat dit niet onze maand zal worden. Wel jammer dat jullie weer aan een nieuwe ronde moeten beginnen! Lekker aan de klus dan maar weer!!
Nou voor ons nog een dag of 9 ongeveer. Ik heb sinds gister wat buikpijn, van die steekjes onder mijn navel en in beide liezen. Nu kan dat ook ongi betekenen of stress. Op de een of andere manier weet ik het deze maand niet zo eigenlijk. We zullen zien. Ik ben het wachten zat
Ja daar heb ik ook een beetje last van, ben het wachten zo zat! Ik heb precies hetzelfde gevoel, weet het niet zo precies. Dus dan zit er toch weer 1 ding op... afwachten
Dat afwachten is verschrikkelijk!!! Mijn ongi breekt nog niet echt door. Nog geen druppel helder bloed alleen maar een klein btje bruinig grij *sorry weet niet hoe ik het anders moet noemen*... verder voel ik me eigenlijk goed terwijl ik normaal gesproken echt ziek ben van mijn ongi. Hopelijk zet het goed door, want hier wordt ik ook niet goed van.... Hopelijk is het voor jullie beiden raak..... hoe minder het gevoel hoe meer misschien waarheid!!!
Hmmm... zou toch wat zijn als je toch zwanger blijkt te zijn Maar goed, we wachten rustig af hoor, ik ga pas woensdag op z'n vroegste testen denk ik. Het is bij mij ook zo onregelmatig dus anders zit ik maar negatief te testen en daar word ik zo sjago van!
hahah jah dat ken ik... mijn cyclus is ook aan het wankelen en die negatieve testen wordt je niet echt vrolijk van!!! Ik wacht het maar rustig af...morgen lekker ff weg even ergens anders aan denken en lekker met mijn mannetje genieten... Ga nu sporten. Goed weekend!!!
Jij ook een heel fijn weekend! Wij gaan morgen lekker naar Maastricht voor het weekend dus ook lekker de gedachten opzij zetten. Weinig activiteit van mij dus tot zondag. Groetjes!
Mijn ongi is afgelopen maandag toch nog gekomen :x Nog een paar dagen en de duivels zijn weer weg Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hay meiden, mag ik me ook nog aansluiten? Wij zijn nu ook ongeveer 7 maanden bezig. Ronde 9 inmiddels. Ik heb 20 jaar de pil geslikt dus ik kan me voorstellen dat die troep uit mijn lijf moet. Ik ben al wel begonnen met ovu testen om te zien wanneer ik mijn ei heb, dan wordt ik ook niet overvallen door de duvels, wel zo makkelijk. Momenteel staan we ff op non actief omdat de antibiotica die mijn lief langdurig heeft moeten slikken zorgt voor tijdelijke onvruchtbaarheid. Dus nog even geduld en we mogen weer! Nog even voor spek en bonen dan maar goed oefenen Leuk om meiden te treffen die even lang bezig zijn, en ja voor mijn gevoel duurt het lang, maar ik ben ook de jongste niet meer dus zo heel veel tijd heb ik ook niet. Ik duim voor iedereen dat het snel raak mag zijn! Ondertussen is het fijn hier tegen elkaar te kunnen klagen en delen.