Hallo Dames, wat een verhalen allemaal...poeh poeh Wij zijn nu in ronde 4 (dus eigenlijk nog maar net bezig). Ik heb een onregelmatige cyclus dus nog heel onduidelijk wanneer mijn ei is en hoelang mijn lutale fase is. Deze maand ben ik begonnen met temperaturen om zo mee inzicht te krijgen. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb, heb ik monnikspeper in huis gehaald, hopelijk word het hierdoor regelmatiger. Dames allemaal succes met zwanger worden, hopelijk lukt het ons allen zeer snel. groetjes Dorianne
Hi Sanzon, Welkom! Probeer de moed niet nu al op te geven hoor! Het komt vast allemaal goed (ik weet dat je dat helemaal niet wilt horen nu ). Maar echt, we moeten de moed niet opgeven nu al! Gr. Cybi
Sanzon, vriendlief wil hier ook niet aan die onzin meedoen, maar gelukkig maakt hij dat niet uit Hij weet gewoon niet dat ik ovu testen gebruik. Dan weet ik tenminste zeker wanneer ik mijn ei gehad heb en dat is veel beter voor mijn gemoedsrust! (en daar hoeft hij lekker niets van te weten en het blijft toch wel leuk)
Hahaha ik heb sinds vorige maand precies dezelfde instelling. Ik heb een gevoel dat heel diep in me zit dat weet dat ik ooit een kind ga krijgen maar...........wanneer?!?
haha, is wel een goed idee stiekem. ovu testen. ik ben voorlopig toch thuis, want ik heb geen werk. ik kijk het nog een maand aan.... wel fijn om nu bij een form te zitten, bij meiden die ongeveer net zo lang bezig zijn. die al ontpillen etc deel heb gehad. heb vorige maand mijn mobiel niet in mijn zak bewaard. er stond een stukje op internet dat mannen beter hun mobiel niet in hun zak moet bewaren wegens hun sperma. ik dacht, maar later zit dat sperma toch in ons.
Hey meiden, mag ik dit topic nog iets groter maken?? wij zijn nu ook 7 maanden bezig voor een beeb. In april heb ik mijn nuvaring eruit gehaald, maar tot nu toe is het een grote ongeregelde zooi in mijn lichaam. mijn menstruatie lijkt niet goed op gang te komen. Zie mijn banner maar, zit nu ook al op dag 43 van mijn cyclus. Deze maand wel flink aan de bak gegaan dus zal binnenkort toch eens voorzichtig testen. wie weet... Ben al wel bij de huisarts geweest hiervoor. Hebben het met primolut geprobeert om mijn lichaam in een ritme te krijgen, maar schijnbaar niet gelukt. Wacht het nog ff een maandje ofzo aan en anders ga ik toch om een doorverwijzing vragen. Hebben in priniciepe geen haast met een beebje, maar het is wel fijn als je een beetje regelmaat heb waardoor je iets gerichter kan 'spelen'. Good luck meiden en geef de moed niet op he!!! Zoals hier al eentje schreef: er komt een dag!!!
Hoi Marijke! Welkom ook jij! Ik ben ook gestopt met de Nuvaring, na 5 jaar en het blijft erg onregelmatig. Maar zo te zien wel vaker een periode gehad inmiddels, ben op 1 april gestopt. Gr. Cybi
hey cybi,marijke, heb ook jaren nuvaring gehad, maar mijn cyclus verloopt toch vrij vlot... het zal echt van persoon tot persoon afhangen denk ik, en niet echt van de anticonceptiemethode denk ik...
hoi spannende tijd vind ik dit. elke keer weer. wij zijn nu vanaf juli bezig om zwanger te worden, maar al langer gestopt met de pil. ik vind het wachten vanaf mijn eisprong tot weer mijn nod zolang duren. je wil er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn en je ook niet gek laten maken, maar ondertussen voel en denk je van alles. groetjes
hey meiden, heb eens een vraagje, normaal gezien ben ik altijd heel vochtig paar dagen voor de eisprong maar deze keer helemaal niet... het is zelfs allemaal vrij droog beneden... kent iemand dit opeens niet vochtig rond ei ???
Nee zegt mij helemaal niets. Maar ik merk mijn eisprong alleen aan hele gevoelige borsten en mijn temperatuur schiet dan omhoog.
hey hitchke. ja ik herken dat. ik heb het ook altijd. behalve vorige maand. toen kwam het een week later. ik weet nog dat ik het zei tegen mijn man. hij zei, maar je moet toch volgende week ongi worden. maar het klopte wel, want ik was een week overtijd. misschien dat het kwam omdat ik een paar dagen ziek ben geweest en daardoor later mijn eisprong had.
Hay meiden, ik ben weer eens mijn ei kwijt. De ovu testen geven zelfs geen licht 2e streepje aan. Dus dat wordt zeker overmorgen en mss nog wel later. Dus weer een langere cyclus dan vorige maand. Raar lijf waarom kan er gewoon geen regelmaat in zitten? Ik heb (heel raar) een heel goed gevoel bij de maand januari, waar ik dat nu vandaan haal, Joost mag het weten. Mss omdat dat de eerste maand is dat we weer serieus kans maken? Ik ga mezelf eens ff lekker verwennen, eerst onder de zonnebank en daarna lekker in bad en naar bed.
hee meid! Wij zitten nu in ronde 8, en mag morgen testen. hier tot nu toe nog geen zwangerschap.. af en toe vervelend.. vooral als je hoort dat mensen om je heen "perongeluk" in verwachting raken.. doet op dat moment veel verdriet.. maar het komt als het komt.. misschien komt het heel vreemd over. maar ik heb zoiets; het komt als het onze tijd is... hoe gaat het nu met je en met je vou testen enzo? Veel succes!! en veel plezier hier en je vind vast wel een klik liefs cxxxx
Hi girls! Vandaag uitslag zaadtest gehad en die was goed!!!!!!!!! Whoehaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Toch fijn om die bevestiging te hebben! Eitjes zijn aanwezig, zaadjes doen het dus het zal een kwestie van geduld zijn! Verder lopen we wel voor nog een aantal dingetjes in het ziekenhuis dus nu maar duimen dat dat ook allemaal goed is. Gr. Cybi
He Cybi....goed nieuws joh!!! zal wel ff spannend zijn geweest om de uitslag te krijgen. Nu maar hopen dat er snel iets gaat gebeuren. Een beebje ofzo Hier nog steeds geen teken van een ongi te zien. Zelfs niet van een eisprong via het tempen dan. Zit nu bijna op de 49 dagen al, dus dat gaat weer lekker Stom om te zeggen misschien....maar god...wat zit ik toch te juichen als de rode duivels eindelijk komen. Dan kunnen we eindelijk de vierde ronde ingaan!!!
Jeeuuuuuh Cybi wat fijn zo'n goede uitslag! Hier ook helemaal happy want ik heb eindelijk mijn ei gespot! Gisteren een posi ovu test en vandaag buikpijn. Nu maar hopen dat er een goed zaadje tussen heeft gezeten! Maar ik ga nog nergens vanuit want de artsen zeggen pas vanaf januari (maar mens mag hopen, toch?)