Cybi wat een geweldige uitslag, ik lees het nu net pas. Hou de club wel trouw elke dag in de gaten maar was dit topic een beetje uit het oog verloren!!! Nou hopelijk hoeven jullie verder niet meer de MMM in en zijn jullie deze ronde zwanger!!! Mijn duimen draaien
Bedankt allemaal!! Het belangrijkste is dat we er nu in ieder geval vanuit kunnen gaan dat we een beebje van ons samen kunnen krijgen. Neemt nog niet weg dat mijn cyclus zo onregelmatig is en we heb zaad niet echt makkelijk op de juiste plek kunnen krijgen maar ik ben weer erg optimistisch. Ik kan er weer tegenaan! Geduld!! * BB10: fijn dat je je ei hebt gevonden! Hoera!! Hopen dat de zaadjes je ei ook hebben kunnen vinden Ben het alleen even kwijt, waarom pas januari? * Marijke vind het echt super balen voor je dat er maar geen schot in de zaak zit. Hoop dat je snel ongesteld wordt of een eisprong krijgt want zo schiet het natuurlijk ook niet op
aan de ene kant hoor je mensen die allemaal binnen een maand zwanger zijn. en wij zitten allemaal ongeveer in ronde 7. maar als ik bij mij eigen ma kijk. ikzelf was een foutje. maar daarna duurde het wel een paar jaar dat mijn broertje en zusje er waren. terwijl mijn oma er 2 in een jaar had. en dat 12 keer. hoe zit het bij jullie in de fam? of hebben jullie geen idee.
Mijn moeder was van haar 4 kinderen steeds heel snel zwanger, binnen twee maanden. Mijn zusje is door de pil heen zwanger geraakt. Helaas zit het dus niet in de genen
Vriendlief heeft een aantal maanden antibiotica moeten slikken en daardoor werd hij (tijdelijk) onvruchtbaar. Sperma is pas na 3 mnd helemaal ververst dus dat is januari.
Hoi, Ze Cybi dat is in ieder geval goed nieuws om te weten dat het in ieder geval zou moeten kunnen kwaliteittechnisch gesproken (hihihihi)
Mijn moeder was van ons alle 3 ook erg snel zwanger. Mijn oma heeft 16 kids op de wereld gezet, bijna elk jaar 1, (1x een tweeling). Ik zit ondertussen in ronde 10, dusja ik baal wel af en toe dat ik niet op mijn moeder lijk. Mja misschien ook wel en ligt het aan vriendlief. Wie weet wie weet... We klussen nog even verder
He dames we waren een beetje afgezakt! Hoe is het hier??? Ik heb drie dagen best wat buikpijn gehad en last van mijn rug. Prikkeldraad tepels en een pest humeur. Nu werd ik vanmorgen kots misselijk wakker om 5 uur en ging pas over toen ik een boterham gegeten had en een glas water gedronken. Dus eindelijk in de auto naar mijn werk. Ik ga me dan natuurlijk meteen allerlei muizenissen in mijn hoofd halen tot ik me bedacht dat ik gisteren best sterke knoflooksaus had gemaakt en daar wil mijn maag ook wel eens over in opstand raken, domper. Maar goed ben benieuwd wat mijn maag morgen vroeg doet. Anders ga ik toch een beetje hoop krijgen. Hoe is het met jullie?
met mij ging het vandaag niet zo goed, vanmorgen paniekaanval want had bruin bij afvegen, dit heb ik nog nooit gehad en mijn temp is gedaald... nu voor de rest geen bloed meer te bespeuren dus ik hou mijn hart vast !!!
hey. nee mijn oma heeft er 12 gehad. en sommige vallen er 2 in een jaar. en er zijn er 2 die na haar 40ste zijn gekomen.
*BB10: Hoe is het nu met je? Is de misselijkheid wat weg getrokken of is er stille hoop dat het toch raak is? Ben benieuwd! *Hitchke: Klinkt als een beginnende menstruatie maar ik hoop echt voor je dat het goed nieuws is!! Hou je ons op de hoogte? Hier loopt het allemaal redelijk. Vandaag naar het lab geweest voor bloed prikken en woensdag de uitslag. Nog even afwachten dus. Heb geen idee wat de gyneacoloog wil. Ben er zelf redelijk van overtuigd dat ik geen eisprong heb gehad en wel een bloeding, maar misschien zegt de uitslag wat anders. Wat de uitslag ook is, ben benieuwd wat de gyneacoloog nu wil. Ergens wel blij dat dit precies deze maand gebeurd want dan zit de gyneacoloog er ook direct bovenop. Ik hou jullie op de hoogte! Sterkte met wachten en klussen allemaal!!!
Telkens als ik dit topic zoek is het 3 pagina's weggezakt! Hier vandaag erge hoofdpijn. En mijn buik(en rug) voelt als een naderende ongi dus op naar de volgende ronde denk ik. Ben gelukkig niet meer misselijk geweest (is alleen te hebben als het voor een goed doel is anders niet!) Dus nog even geduld tot en met vrijdag. Cybi ben benieuwd naar je uitslag van de gyn?????? Hitchke ik zie dat het toch heeft doorgezet, balen meis. Positief de volgende ronde in!
Kreeg vandaag alweer zo'n vervelend gevoel in mijn onderrug, zal voor mij zeer waarschijnlijk ook weer een volgende ronde worden. Gisteren heb ik het er voor het eerst met mijn vriend over gehad wat we gaan doen als blijkt dat het voor ons om een bepaalde reden niet is weggelegd. Best confronterend, want zolang je dat niet uitspreekt bestaat het ook nog niet zo erg!! Groetjes Pina
Hoi, ik sluit me ook "graag" even bij jullie aan. Ik zit nu in mijn 10e maand. eerste paar mnd niet heel serieus geklust hoor. De laatste 4 wel met ovutesten. Ook om als we wel naar de ha moeten ik al wat inzicht heb in de cyclus. Ik voel ook elke mnd mijn eisprong (tenminste de laatste 3 mnd). Ik denk dat mijn lichaam ook erg veel tijd nodig heeft gehad om te ontpillen. Veel last van pukkels, haarverlies etc. Dat is nu sinds een paar mnd echt minder tot over! Kortom in heb nog goede hoop en ben echt heel blij met het bestaan van ovutesten!! tis wat allemaal, maar we blijven volhouden en hoop houden op een mooi wondertje! gr
*BB10: De uitslag van de gyneacoloog was eigenlijk wel zoals ik had verwacht. Ik heb geen eisprong gehad en wel ongesteld geworden. Eerst dacht ze nog dat de bloeding van de eisprong kon zijn maar dat was dus niet het geval. Nu opnieuw tellen, vanaf de eerste dag van de bloeding en op dag 21 weer bloed prikken. Komt precies goed uit, de dag erna hebben we een afspraak met de gyneacoloog. Ergens is het klote dat ik nu bevestiging heb dat ik niet elke maand een eisprong heb maar aan de andere kant ook wel fijn dat nu blijkt dat ik mezelf niet gek zit te maken, dat het echt zo is. Weer afwachten dus, over twee weken naar het ziekenhuis. Balen dat er voor jou ook weer een nieuwe klusrond aan komt. Had zo leuk geweest als je een sint cadeautje had gekregen *Pina: Ook voor jou balen dat je weer ongesteld gaat worden. Wel goed dat je een open gesprek met je vriend hebt gehad, hebben wij hier ook al gedaan. Maar weet je, we zijn 'pas' bezig, er zijn voor ons nog zoveel mogelijkheden. We hoeven nu nog niet nadenken over 'wat als we helemaal geen kinderen kunnen krijgen'. Eerst nog de hele MMM door. Succes met de volgende ronde! * Lady1978: Welkom op ons topic!
@ Cybi, Wat een rot nieuws meid dat je niet elke maand een eisprong hebt!!! @ Iedereen die ongi is geworden Succes in de volgende ronde, ons wachten wordt beloond. @ Lady1978 Welkom bij de club Hopelijk heb je snel een posi test. Voor mij nog 9 dagen tot testdag, ik verwacht niets. Ik voel niet echt wat en heb deze maand nogal wat stress gehad, dus waarschijnlijk op naar ronde 11
Ik kan me hier volgens mij ook bij aan sluiten. Ik ben in april met de pil gestopt, de laatste 2 maanden ovutesten gebruikt. heb altijd een korte cyclus en moest afgelopen maandag ongi worden. Nu nog steeds niet ongi, gisteren een test gedaan, deze was negatief.. Als ik zondag nog niet ongi ben, ga ik nog eens testen. Vanaf april was ik regelmatig, dus zou wel balen zijn, als dit in eens verandert..
Hi, heel erg maar ik kon niet wachten... heb gisteravond een test gedaan (test van Testjezelf, extra gevoelig) en dan moet je 2 min wachten en niet langer dan 5 min. na 2 min was er een miniscuul streepje te zien (in het licht)...na 4 a 5 min nog steeds een lichte streep maar wel echt duidelijk..... spannend hoor... ik ga het morgenvroeg nog een keer proberen met ochtendurine... ben benieuwd!!! gr