Nog geen kinderen -7 maanden gestopt

Discussion in 'Zwanger worden' started by cybi, Oct 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smartgirl

smartgirl Lid

Apr 12, 2009
    65
    0
    0
    Ik zit nu in ronde 9 en ben 5 dagen over tijd! (banner klopt niet)
    Heb erge rugpijn...heb ik nooit als ik de duivels op bezoek krijg.
    Maar helaas zijn de testen steeds negatief :(

2. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    *Nikske: Dat je niets voelt, wil natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger bent ;) Mijn zusje voelde ook niet maar kwam er toch ineens achter dat ze al 6 weken zwanger was! ;)

* Beginneling24: Welkom! Spannend hoor, hoop dat je zondag misschien toch een licht streepje op de test hebt!

*Lady 1978: Een licht streepje is gewoon positief hoor. Heb je geen foto van de test, dan kunnen we even meegluren. Knap dat je nog geduld hebt tot morgen! Ik duim voor je!

*Smartgirl: balen zeg, wel overtijd maar geen positieve test. Hoop dat je snel zekerheid hebt, of menstruatie of een streepje op de test. Succes!

Wij zijn weer flink aan het klussen. Dag 10 van mijn cyclus en het voelt alsof ik nu een eisprong heb (gehad). Dat zou dus dit keer een clyclus van ongeveer 24 dagen betekenen.... Pffff vermoeiend die onzekerheid!

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Hier de duvels weer op bezoek, ik loop weer leeg blehh.
    Maar als ik komende maand aantel kan ik op 31 dec om 12 uur als het eerste vuurwerk begint ik mijn vriends oor fluisteren dat hij papa wordt! Dat zou nog eens een fijn begin van 2010 zijn.

Cybi, balen dat je niet iedere maand een eisprong hebt, maar wel fijn dat je er deze maand wss wel een hebt!

Alle meiden met lichte streepjes ik hoop dat de strepen er gauw vanaf zullen knallen.

Voor alle onzekere, heel veel succes en hopelijk ook snel een mooie positest.

Alle nieuwe welkom!

4. smartgirl

smartgirl Lid

Apr 12, 2009
    65
    0
    0
    Vanmorgen maar weer een test gedaan en nog steeds negatief!
    Zelfs geen licht streepje te zien...:x

Ook nog geen tekenen dat de duivels eraan komen.
    Ga zo eerst lekker paardrijden!

5. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, ja, ja...ikke ook...ikke ook:D

Dat zal inderdaad echt een geweldige start van het nieuwe jaar zijn. Hier is nog steeds niks te zien en te merken. Zit nu op dag 64 en heb gisteren er toch maar weer een testje tegenaan gegooid. Jammer genoeg negatief. Einde van de week maar weer testen en als er dan nog niks is, dan zal ik de huisarts maar weer eens gaan inschakelen. Maar vooralsnog...Ikkuh ook willen fluisteren met oud op nieuw!!!! maar ja...dat wil iedereen volgens mij wel. :p

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik wil mijn mannetje zaterdag op zijn verjaardag een posi test cadeau doen, maar volgens mij gaat dat niet lukken :(

7. misa

misa Niet meer actief

Wij zitten in de 7e maand en heb nu zo ongeveer bijna mijn eisprong. Ook sinds een aantal dagen begonnen met ovu testen, maar tot nu toe zo'n beetje niets te zien.. Ben zo benieuwd of ik rond kerst of oud en nieuw een mooi streepje te zien krijg...!

Ik heb op de een of andere manier veel hoop deze maand.. Maar waarom eigenlijk..! haha!
    Herkenbaar?

8. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik had op vrijdag 2 x een beetje roze verlies en voelde allerlei ellende die ik altijd voel als ik ongesteld moet worden. Maar nu al drie dagen bijna niets meer gezien! Krijg nu haast weer hoop, drong pas net tot me door dat ik eigenlijk morgen zou mogen testen.

Als het nou helemaal niet doorzet heb ik mezelf beloofd dat ik op woensdag mag testen!

Groetjes

9. its

its Lid

Nov 18, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iemand hier miss ervaring met ni ong worden na het stoppen met d pil ?

10. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    spannend smartgirl en pina!!

als t goed is heb ik mn nod op 2e kerstdag... zou super zijn als ie dan een keer posi is!!!

afgelopen weekend een feestje gehad van mn moeder, mn neef wordt ook vader, zij is nu 16 weekjes... hij moest erg wennen zei ie...
    tis blijkbaar heel snel gegaan.

ik en mn mannetje wachten al n tijdje, wij hoeven niet meer te wennen :( willen het zo graag!!

11. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    lady1978 GEFELICITEEERDDD!!!
    eindelijk...

12. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    *Lady 1978: Van harte!!!! Had het al een beetje verwacht aangezien je een licht streepje had! ;) Geniet er maar van!

* Smartgirl + Pina: Al nieuws? Ik hoop zo voor jullie dat het raak is!! ;)

* Laraxx: Onze tijd gaat ook komen, echt!

*Jois: Best herkenbaar hoor, ik heb ook een aantal keer gedacht 'zou het dan...' Maar helaas, voor mij nog niet. Hoop dat het voor jou wel raak is!

*Nikske, jammer dat je dat cadeau misschien nog niet kan geven aan je mannetje. Maar wie weet wordt 2010 een mooi jaar voor ons. Of misschien een kindje dat verwerkt is tijdens de kerst? :D

*Marijke: Zeker even langs de ha gaan want het duurt wel erg lang!

Zelf moet ik maandag bloed laten prikken en dinsdag naar de gyneacoloog. Voor zover ik kan beoordelen heb ik deze cyclus WEL een eisprong gehad dus das is al heel fijn. Op de goede dagen flink geklust... dus wie weet....
    Denk dat 18 december mijn nod is....

Succes allemaal! Enne, leuk om te zien dat ik een dag niet online ben geweest (gisteren) en er weer heel wat berichtjes zijn geplaatst!

Groetjes!

13. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    P.s. Lady1978: In ronde 10 zwanger geraakt... zou het voor mij dan deze ronde (10) ook raak zijn? :D

14. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik ben ongesteld geworden! Dus helaas, ik ga ook voor ronde 10!!

Groetjes

15. smartgirl

smartgirl Lid

Apr 12, 2009
    65
    0
    0

Hoi Cybi,

Hier nog geen nieuws. Ben nog steeds niet ongi en heb gisteren negatief getest. Ik wacht nu eind van de week met testen.

Wat fijn dat je wel een eisprong hebt gehad!
    Veel succes maandag en dinsdag!

16. nienchen83

Mar 22, 2009
    94
    0
    0
    Mag ik vragen waarom een aantal van jullie na een paar pogingen al onderzoeken laat doen? Dat is toch totaal niet gebruikelijk?
    Normaal wordt dat na 1 of 1 1/2 jaar pas een keer gedaan..
    Hier lopen wel genetica onderzoeken trouwens, zie banner..

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Redenen bij ons voor eerder onderzoek:

Erg pijnlijke 2e cyclus van mij, vanaf eisprong tot aan ongi veel pijn tot aan flauwvallen! Nja en dan in 1weg ook maar zaadcontrole. Verder laten we nog niets onderzoeken.
    Wij zijn 10 maanden bezig, en jullie 12 toch????

18. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Voor mij verschillende redenen en waarom onnodig lang wachten als je al weet dat er een aantal dingen niet kloppen...

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    inderdaad, wij gaan in het nieuwe jaar ook naar de HA, zou dan 8 maand bezig zijn..

ik ga niet onnodig wachten..
    en wat is er mis met een paar onderzoekjes zodat je zeker weet dat alles 'goed' is of juist dat dat niet zo is..

Vriendin van mij was na 11 rondes eindelijk zwanger, helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...
    Toen kwamen ze erachter dat haar eileiders totaal verkleefd waren en ze niet eens zwanger kon worden op de natuurlijke manier..
    Nu is ze alweer 1,5 jaar verder en kunnen ze binnekort beginnen met IVF nadat haar eileiders verwijderd zijn...

Zou dit toch liever optijd willen weten.. :)

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Vandaag weer ongi geworden :(

Op naar ronde 11!

Volgende week zwemmers inleveren