Spannend hoor Nikske! Ik duim voor je dat ook jullie een goed zwentest afleveren Wij dinsdag naar de gyneacoloog, vind het echt weer zo spannend! Ben echt benieuwd wat het nieuwe plan gaat worden.
He meiden, Ik wil jullie heel veel succes wensen bij het zwanger proberen te worden, om het zo maar even te zeggen Vorig jaar rond deze tijd zat ik ook bij ons te hopen op een kindje. Ik had erg onregelmatige cyclussen, dus heel 'makkelijk' was het allemaal niet... Maarrrr in ronde 9 was het raak! (heb de laatste 2 maanden pillen gebruikt, waarvan de maand waarin ik zwanger werd: Multi Etos zwanger worden pillen) Er is natuurlijk veel meer voor nodig om zwanger te worden, maar bij mij werkte die pillen goed en kreeg ik een wat regelmatige cyclus terug! Nogmaals heel veel succes! Liefs, mammamia
*Smartgirl, wat enorm balen. Na 11 dagen overtijd ga je toch echt hopen op een klein wondertje. Succes met de nieuwe ronde!
Goh flink gekletst hier! Alle meiden die laten testen succes en hopelijk een goede uitkomst! Hier begint het wachten op mijn ei. Op zijn vroegst vandaag (maar dat is hem niet geworden) op zijn laatst volgende week zondag. Dan weet ik ook wanneer mijn echte NOD is. (ik heb hem nu maar op 28 dagen gezet) Mijn vriend is niet happig op onderzoeken dus wij stellen het nog even uit. Ik zit nu in ronde 10 maar daarvan hebben we 4 maanden voor spek en bonen meegedaan door tijdelijke onvruchtbaarheid van mijn vriend. En ik ben al een keer zwanger geweest, 7 jaar geleden, dat is met 6/7 weken een miskraam geworden. Dus in princiepe kan ik zwanger worden. Ik denk dat als ik volgend jaar april nog niet zwanger ben ik dan eens naar de huisarts ga. Cybi kom je dinsdag vertellen hoe het geweest is?
hoihoi, Heb een poosje niets van mij laten horen.. Druk, druk, druk..!! Maare ik ben inmiddels alweer ongi geworden. Nu is het afwachten wanneer mijn ei komt.. Denk vandaag of morgen.. Dus dan weer lang wachten.. Ik denk dat ik in maart ong. naar de dokter toe gaan. Ik ga nooit naar de dokter, dus vind het dan wel spannend. Er is misschien een aanwijsbare reden dat het niet echt wil lukken.. Maar ik ben bang dat als ik volgende maand naar de dokter ga, hij gaat zeggen, nee hoor, wacht nog maar een paar maanden.. Jullie dokter vond het meteen goed?? En stuurde jullie meteen door?? Ik zit nu in ronde 12, heb een korte cyclus, ben dus soms aan het begin en aan het einde van de maand ongi.. Succes allemaal!!
*BB10: Ik kom morgen zeker even vertellen hoe het was. Vind het wel spannend want ik heb echt geen idee wat de volgende stap zal zijn. Misschien medicatie om de boel op gang te brengen, als ze maar niet zegt 'we wachten het nog een paar maandjes af. Mijn geduld is op *Beginneling: Mijn huisarts was het vrij snel met me eens om me door te sturen. Ik heb zelf wel heel duidelijk aangegeven wat ik wilde. Maar er waren al genoeg redenen om er eens naar te laten kijken, dat ze het wel een goed idee vond. In principe houden ze inderdaad een jaar aan maar misschien heb jij ook wel genoeg redenen om eerder te mogen?
Ik hoop het, zal het nog eens met manlief over hebben.. Ik wil eigenlijk niet naar de ha, maar ben bang dat het wel zal moeten..
hey meiden! ik ben hier nieuw en vind het fijn te lezen dat ik niet de enige ben waar het wat langer duurt dan iedereen in mijn omgeving. drinken ze ander water dan ik ofzo??? wij zijn nu in ronde 15 aangekomen en heb nu afgelopen maand voor het eerst getempt en daar was een duidelijke eisprong in te zien over 2 weken een bloedtest voor de hormoon waardes en man lief mag in januari even langs de dokter voor een potje! ik kan ook haast niet meer blij reageren voor een ander als er weer is een zo maar opeens zwanger blijkt te zijn en dat vind ik echt rot hebben jullie dat ook?? of ben ik zo slacht geworden fijn dat er zulke forums zijn! veel liefs blub
Bedankt! Was vandaag echt op van de zenuwen. Mijn vermoeden was natuurlijk al bevestigd door de eerste bloedtest, niet elke maand een eisprong. Deze cyclus wel een eisprong gehad. Gyneacoloog gaf aan dat zij ook denken dat het dus niet elke cyclus raak is, qua eisprong. Ze gaf ook aan dat ze nu 'volgens procedure' kan wachten tot we een jaar bezig zijn maar dat vond ze (gelukkig) onzin. Vanaf mijn volgende cyclus ga ik starten met Clomid om regelmaat erin te krijgen. Ene kant heel fijn dat er nu iets gebeurd maar ik zie er ook wel tegenop. Hoop stiekem nog steeds dat ik eind van de weke positief zal testen. Heb de medicatie nog niet gehaald bij de apotheek, wie weet ben ik al wel zwanger, ik heb tenslotte een eisprong gehad. Denk het niet, maar het zou zomaar kunnen. Gemengde gevoelens dus, Clomid met alle bijwerkingen en mood-swings... Maar meiden, als je het niet vertrouwd, ga naar je huisarts om je door te laten verwijzen. Ook als je nog geen jaar bezig ben. Ik 'wist' dit vanaf de tweede cyclus al en ben blij dat ik me ondanks negatieve reacties gewoon heb laten doorsturen! En een onregelmatige eisprong, is met medicatie op te lossen, dus waarom niet....
Cybi, fijn dat de gyn je serieus neemt en dat je niet nog langer zelf "aan moet klooien". Ik denk dat er voor en nadelen aan de clomid zitten. Maar het gaat op de eerste plaats om jou (jullie) gevoel. Als jij vind dat er spijkers met koppen geslagen moeten worden dan is dat ook goed voor je algehele gemoedsrust. De kans dat het dan eerder lukt is ook groter en dat wil je! Maar ik hoop natuurlijk dat je dit allemaal niet nodig gaat hebben en je gewoon aan het eind van de week een posi test in handen hebt. Hier had ik vandaag een posi ovu test in mijn handen. Maar geen vent om het mee te delen morgen ook niet, hij komt donderdag pas weer thuis. Nu kan het zijn dat ik morgen nog een posi test heb (had ik de laatste 2 maanden ook 2 achter elkaar) maar dan is donderdagavond klussen wss toch te laat. Of mijn ei moet vanavond nog springen dan hebben de zwemmers van gisteren nog een kansje. Nieuwe meiden welkom bij ons wacht clubje. Wachten op betere tijden, zullen we het maar noemen. Tja en zwangere om je heen is niet altijd even makkelijk maar kop omhoog, positief denken en onze tijd komt nog wel!
@ Cybi, meid wat een dag moet dat geweest zijn. het lijkt me zo'n dubbel gevoel, je weet dat er iets niet klopt en dat wil je natuurlijk niet maar je bent ook blij dat er iets aan gedaan kan worden! Ik duim voor een posi test deze week en anders hoop ik dat de clomid jullie opweg helpt! zelf heb ik ook een dubbel gevoel dus ik weet hoe je je voelt xxx
Goed nieuws, vriendlief is vanavond toch thuis dus er kan geklust worden!!!! Heb wel afgelopen nacht wss mijn ei gehad maar niet geschoten is altijd mis. Dus zouden we in ronde 10 een tweede streepje zien?
hier een tijdje niet op het forum geweest. hier nu al 7 dagen ongi. pffffffff. 2 dagen bruin.. en 1 dag rood en toen weer bruin. had wel een nette cyclus van 28 dagen.. beginnenling24: ik kan het me voorstellen... ik hou ook niet van dokters. heb met me man over gehad, en als het na een jaar nog niet raak is. dan gaan we eerst kijken bij zo kruidenvrouwtje.( hoe je ook zo iemand noemt? ) bij me tante was dat goed bevallen, en was gelijk zwanger. voorlopig zijn we in ronde 7. succes allemaal
Hi meiden, Hier weer even een update. Ik ben gisteren ook weer ongesteld geworden. Deze keer heel veel last van, veel hoofdpijn, buikpijn, moe etc. We zitten nog te twijfelen of we morgen al met de Clomid gaan starten of volgende maand, i.v.m. vakantie. Hoe is het bij jullie? Groetjes!
Hey meiden, hier weer even snel een update van mij, ben sinds gisteravond eindelijk ongi geworden. Tis natuurlijk jammer dat ik niet zwanger ben, maar na 83 dagen kwam het toch eigenlijk wel als een opluchting!!! Omdat mijn cyclussen zo vreselijk lang zijn moet ik een woensdag naar de gynacoloog toe. Gelukkig gaat mijn mannetje mee, want tis toch wel een beetje apart. Weet immers niet hoe of wat ze wil en wil gaan doen. Maar moet nu echt weer gaan. Mijn familie komt zo bij ons eten, dus moet nog wat voorbereiden en doen. Iedereen fijne dagen en hopelijk een vruchtbaar 2010!!!
Marijke, jammer dat je ingesteld bent maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Succes bij de gyneacoloog, hoop dat het allemaal mee zal vallen! Hier de eerste ronde Clomid erop zitten. Nu wachten op een eisprong en eind van de week aan de klus. Zal niet heel veel van komen want eind van de week gaan we op vakantie. Maar goed, we zien het wel! Succes allemaal deze ronde!
wij hebben 24 december de uitslag van de zaadtest gehad en die was helaas niet goed. hubby heeft maar de helft aan levende zaadcellen dan de gemiddelde man en ze zijn ook nog minder beweeglijk. we hebben besloten om dit eerst te laten bezinken en nog tot maart/april zelf te proberen, als het dan niet gelukt is gaan we de MMM in.